آخرین اخبار

13. تير 1393 - 18:18   |   کد مطلب: 14283
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با وجود محدودیت در تخصیص اعتبارات مالی و فقط به خاطر حمایت از استعدادهای فوتبال بانوان استان همدان در لیگ برتر کشور تیمداری می کنیم.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، بهرام یدی افزود: برخی از مسوولان از ما درخواست کردند که در برنامه های امسال باشگاه پاس تیم بانوان را تشکیل بدهیم و باوجود اینکه در تخصیص اعتبارات مالی محدودیت داریم اما پذیرفتیم که بانوان فوتبالیست همدان نیز در عرصه حرفه ای حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگرچه هیات مدیره باشگاه نیز در جریان این برنامه قرار دارد اما باید بودجه مورد نظر نیز تامین شود تا بتوان تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر بانوان کشور کرد.

مدیرعامل پاس همدان خاطرنشان کرد: قرار است نایب رییس بانوان هیات فوتبال همدان پیگیر امور این تیم باشد ضمن اینکه مدیرکل دستگاه ورزش استان همدان نیز حمایت های لازم را انجام می دهد.

یدی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پاس برای حضور در لیگ دسته یک کشور گفت: قرار است ˈداوود مهابادیˈ سرمربی تیم هفته آینده کادر فنی و فهرست نفرات مدنظر خود را به باشگاه ارایه دهد تا باب مذاکره مالی با آنها انجام شود.

وی افزود: مهابادی در انتخاب نفرات خود اعم از مربی و بازیکن اختیار تام دارد و باشگاه فقط در مسایل مالی ورود پیدا می کند.

نایب رییس هیات فوتبال استان همدان نیز با قدردانی از باشگاه پاس در حمایت از تیم بانوان گفت: فوتبال بانوان همدان در چند سال گذشته پیشرفت های خوبی داشته است.

ˈاعظم باباخانیˈ افزود: سال قبل در لیگ برتر بانوان کشور توانستیم با اتکا به توانمندی بازیکنان بومی رتبه پنجم را کسب کنیم و امسال با حمایت های لازم می توانیم بهتر از قبل ظاهر شویم.

وی اضافه کرد: هم اکنون 70 فوتبالیست در همدان فعالیت دارند و اکنون برای آماده سازی آنان برنامه بدنسازی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی بیان داشت: همدان در فوتبال و فوتسال بانوان سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارد و می توانیم با برخورداری از امکانات مورد نیاز به خصوص ورزشگاه رشد قابل چشمگیری را در کشور داشته باشیم.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور پاییز امسال آغاز می شود و همدان برای سومین سال است که در این پیکارها شرکت می کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان