آخرین اخبار

14. تير 1393 - 9:56   |   کد مطلب: 14291
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: 15 نفر از روسای آژانس های خارجی که روز یکشنبه هفته آینده از فرودگاه کرمانشاه وارد کشور می شوند به مدت دو روز در همدان اسکان داده می شوند
به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، حمیدرضا یاری در کارگروه تسهیلات سفر در استانداری همدان افزود: سال گذشته جلساتی با آژانس های مسافربری در تهران برگزار شد که مقرر شد زمینه سفرهای بیشتر گردشگران خارجی به همدان فراهم شود.

وی اضافه کرد: بر اساس مذاکرات اخیر با شرکت گردشگری ایرانی مارکوپولو ، مقرر شد همدان، هدف اصلی سفر گردشگران خارجی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بر این مبنا 15 نفر از روسای آژانس های خارجی که روز یکشنبه هفته آینده از فرودگاه کرمانشاه وارد کشور می شوند به مدت دو روز در همدان اسکان داده می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری همدان نیز گفت: برای جذب گردشگران بیشتر در تعطیلات تابستان برنامه های مدونی صورت گرفته است.

ˈسروش مقدمˈ افزود: در ایام ماه مبارک رمضان طرح دهه کرامت ، بازدید از اماکن مذهبی و ویژه برنامه عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با عید سعید فطر جشنواره تابستانی آغاز می شود که شب طنز و شب شعر خوانی و جشنواره بادبادک ها و جشنواره عسل، شیره انگور و گردو برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین دعوت از هنرمندان کشور، پخت کیک با نماد آرامگاه باباطاهر و گردهمایی دختران خبرنگار از جمله برنامه های جشنواره تابستانی است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان نیز گفت: برای امنیت شهروندان وگردشگران با ناهنجاری های اخلاقی و آلودگی های صوتی برخورد می شود.

سرهنگ ˈحسین طلاییˈ افزود: همه مسافرانی که وارد شهر همدان می شوند برای حفظ امنیت آنها پوشش انتظامی داده می شود.

460 هزار گردشگر در اماکن اقامتی همدان در تعطیلات نوروزی اسکان یافتند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان