آخرین اخبار

14. تير 1393 - 10:12   |   کد مطلب: 14292
آهنگساز قطعه به امید آمدنت در همدان با اشاره به اینکه برای ساخت آثار دفاع مقدس باید نگاه واقع بینانه داشت، گفت: تک آهنگ به امید آمدنت از زبان مادر شهید با فرزند خود به سفارش اداره کل حفظ آثار همدان تولید شد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، سعید شادفر درباره تولیدات آثار هنری و موسیقیایی کشور در حوزه دفاع مقدس بیان کرد: مدتی به حوزه دفاع مقدس خوب پرداخته شد ولی باید بیش از پیش شاهد پیشرفت آثار هنری و موسیقی در زمینه دفاع مقدس باشیم چرا که بخشی از هویت و تاریخ ایران اسلامی در این دوران نهفته و باید برای نسل های بعدی به شیوه های گوناگون بیان شود.

وی تاکید کرد: هنرمندان باید در ساخت آثار دفاع مقدس سعی کنند تا موضوعات و مسائل واقعی را به مخاطب معرفی کنند و واقع بینانه عمل کنند.
امروز هر ایرانی باید دین خود را به دفاع مقدس ادا کند

شادفر دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس یک بعد حماسی دارد و هنرمند برای تولید اثر در این حوزه باید لطافت خاصی را رعایت کند و به اعتقاد من امروز هر کس باید دین خود را به دفاع مقدس ادا کند.

وی با اشاره به اهمیت بالای تولید کارهای ارزشی گفت: ساختن کار ارزشی زمان می طلبد ضمن اینکه با هدف والایی همراه است.
شادفر اظهار کرد: سینمای دفاع مقدس را دوست دارم اما در حوزه ی موسیقی کار جالب و قابل توجهی ندیدم و تا زمانی که زنده ام تمام تلاشم را می کنم تا آثار خوبی را به جامعه ارائه دهم.

خلق اثر هنری باید با اعتقاد انجام شود

شادفر یادآور کرد: هیچ گاه موضوعات و مسائل مالی را در کار دخیل نمی دانم و معتقدم در خلق یک اثر هنری بحث مالی نباید به عنوان اولویت برای هنرمند تلقی شود.
وی افزود: تک آهنگ«به امید آمدنت» یکی از آثار من است که در حوزه ی دفاع مقدس تولید شده است و این اثر از زبان مادر شهید است و شعر حالت خداحافظی دارد و شکایت و گلایه از شهید است.

وی بیان کرد: در این کار سعی شده تلفیق محتوایی شعر و موسیقی دیده شود و من معتقدم چه از لحاظ شعر و چه از لحاظ موسیقی، موسیقی الکترونیک باید از موسیقی پاپ جدا شود و کارهای هنری با علم خلق شود.

تک آهنگ «به امید آمدنت» با همکاری گروه 7 نفره متشکل از آهنگ ساز، تنظیم و ناظر ضبط توسط سعید شادفر، شعر از فرشته اکبری، صدابرداری به وسیله مسعود دولت یار، خوانندگی اثر توسط حمید منفرد، نوازندگان ویولون و ویولون آلتو به ترتیب عرفان احمدی، علی عابری، درام توسط مصطفی فراهانی در استودیو انجمن سینمای جوان همدان ضبط و چندی پیش در همدان رونمایی شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان