آخرین اخبار

15. تير 1393 - 8:52   |   کد مطلب: 14297
باشگاه پاس همدان برای اثبات کلاهبرداری ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل که به گفته مدیرعامل این باشگاه اقدام به جعل امضا برای دریافت دو میلیاردو 700میلیون ریال از پاس کرده است، از فدراسیون جهانی فوتبال فیفا (FIFA) مهلت خواست.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: با یکی از وکلای باسابقه ایرانی مقیم هلند پیرامون این پرونده گفت وگو داشته ایم و ضمن درخواست مهلت شش ماهه از فیفا قصد داریم کلاهبرداری این بازیکن متخلف را اثبات و از او بابت خسارت های مالی شکایت کنیم.

ˈبهرام یدیˈ افزود: مدارک لازم در خصوص اقدام کلاهبرداری این بازیکن جمع آوری شده و از طریق یکی از وکلای باسابقه و ایرانی که با فدراسیون جهانی فوتبال فیفا همکاری دارد، پرونده تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در صورت اثبات بی گناهی باشگاه پاس در خصوص این پرونده، از بازیکن برزیلی بابت هزینه هایی که برای پیگیری این پرونده توسط وکیل داریم شکایت خواهیم کرد ضمن اینکه باید مشخص شود که این بازیکن برچه اساسی این اقدام نادرست و غیراخلاقی را انجام داده است.

یدی خاطرنشان کرد: نمونه کلاهبرداری در این پرونده تاکنون در ایران و شاید در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده باشد و باشگاه پاس قصد دارد این نمونه نادر و غیراخلاقی در فوتبال را ثابت کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی اظهار داشت: مدارک موجود، بر بی گناهی پاس گواهی می دهد ضمن اینکه کلاهبرداری این بازیکن را ثابت خواهد کرد.

مدیرعامل پاس همدان ابراز امیدواری کرد: فدراسیون جهانی فوتبال فیفا مهلت شش ماه را به باشگاه پاس بدهد و حتی راضی هستیم یک ماه از این فرصت را برای پیگیری پرونده در اختیار ما قرار بدهند.

ˈکری دنس کلواتر کوتوˈ بازیکن اهل کشور برزیل در سالی که پاس به همدان انتقال یافت در تست فنی ˈوینکو بگوویچˈ سرمربی وقت پاس شرکت کرد و حالا باشگاه پاس موظف شده برای سه روز حضورش در همدان، 270 میلیون تومان طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) پرداخت کند.

به ادعای مدیرعامل باشگاه پاس همدان؛ این بازیکن در حرکتی حرفه ای با طراحی سربرگ باشگاه پاس با آرم جعلی و امضایی متفاوت با امضای ˈکاظم اولیاییˈ، نوعی قرارداد خودساخته را بابت شکایت به فیفا ارایه داد و کمیته انضباطی فیفا هم بدون اطلاع از موضوع اقدام به تشکیل پرونده و پیگیری شکایت کرده است.

تیم پاس همدان در حال حاضر در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور شرکت دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان