آخرین اخبار

16. تير 1393 - 13:51   |   کد مطلب: 14317
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان حضور این تیم را در لیگ برتر کشور منوط به تامین منابع مالی دانست و گفت: اگر منابع تامین شود امسال نیز در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشگاه پاس همدان تیم داری می کند.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، توجه به ورزش جزو دغدغه مسولان کشور بوده است و همین امر دورنمای جدیدی را در زمینه ی تلاش انسان گشوده است.

اگر نیم نگاهی به تاریخچه ورزش درایران بیندازیم می توان گفت که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عرصه ورود زنان به میادین ورزشی بسیار وسعت پیدا کرده است و سال به سال شاهد پیشرفت بانوان ایرانی در عرصه ورزش می باشیم.

با وجود کسب شماری از مدال های قهرمانی توسط بانوان شایسته ایرانی طی این سالیان هنوز آنگونه که لازم است ازظرفیت های آنان بخوبی در عرصه حرفه ای استفاده نشده است و حضور این قشر همچنان در لیگ های مختلف کشور مقهور مانده است.

استان همدان نیز از این قاعده مستثنی نیست و به خصوص در عرصه فوتبال حرفه ای با مشکلاتی روبرو بوده است و هر ساله تیم بانوان پاس همدان برای حضور در لیگ برتر کشور با اما و اگرهای زیادی روبرو می شود.

بهرام یدی مدیرعامل پاس همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: تیم فوتبال بانوان پاس همدان در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به عنوان پنجمی دست یافت و عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: هزینه های تیم داری در لیگ برتر بسیار بالا بوده اما با وجود بضاعت مالی و تنها به دلیل حمایت از استعدادهای فوتبال بانوان همدان در لیگ برتر کشور تیمداری می کند.

مدیرعامل پاس همدان تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی هیئت مدیره بودجه مورد نظر برای حضوری موفق در لیگ برتر تامین شود تا بتوان تیمی قدرتمند را راهی این مسابقات کنیم.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان همدان ‌در این زمینه اظهار کرد: فوتبال بانوان همدان در چند سال گذشته پیشرفت های خوبی داشته است و باید از این فرصت بالقوه به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: سال قبل در لیگ برتر بانوان کشور توانستیم با اتکا به توانمندی بازیکن بومی رتبه پنجم را کسب کنیم و امسال با حمایت های لازم می توانیم بهتر از قبل ظاهر شویم.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان همدان تصریح کرد : هم اکنون 70 فوتبالیست در همدان فعالیت دارند و اکنون برای آماده سازی آنان برنامه بدنسازی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی بیان کرد: همدان در فوتبال و فوتسال بانوان سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را دارد و می توانیم با برخورداری از امکانات مورد نیاز به خصوص ورزشگاه رشد قابل چشمگیری را در کشور داشته باشیم.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور پاییز امسال آغاز می شود و همدان برای سومین سال است که در این پیکارها شرکت می کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان