آخرین اخبار

17. تير 1393 - 10:37   |   کد مطلب: 14340
معاون حوزه هنری استان همدان از بزرگداشت روز ادبیات کودک و نوجوان با برگزاری کارگاه سوژه یابی داستان نوجوان در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، تیمور آقامحمدی اظهار کرد: کارگاه سوژه‌یابی در داستان کودک و نوجوان همدان به مناسبت 18 تیر، روز ادبیات کودک و نوجوان و با حضور عزت الله الوندی نویسنده برجسته کودک و نوجوان و صاحب آثاری چون دیو کوچولو و بچه آدم، مثل همیشه، ای کاش، بچه ها دلم برایتان تنگ می شود، اسمت چیه ؟ تربچه و غیره برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این کارگاه پیرامون ادبیات کودک و نوجوان و سوژه‌های مناسب این گروه سنی صحبت و در پایان کودک‌نویسان استان به ارائه تازه‌ترین آثار خود می پردازند.

معاون حوزه هنری استان همدان عنوان کرد: کارگاه سوژه‌یابی در داستان کودک و نوجوان روز چهارشنبه 18تیرماه 1393 ساعت 16 الی 18 در سالن شماره2 سینما قدس همدان برگزار می شود.

وی گفت: نخستین خانۀ ادبیات کودک و نوجوان استان همدان از فروردین 1391 و به دنبال برپایی موفق نشست‏ های ماهانۀ شب ادبیات کودک و نوجوان همدان با حضور فعالان و علاقه‌مندان این عرصه و نیاز استان به انجام فعالیت‏های تخصصی در این زمینه تشکیل شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان