آخرین اخبار

18. تير 1393 - 5:33   |   کد مطلب: 14350
رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی انتظامی استان همدان از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه و مستمر ( از صبح تا افطار) در قالب گشت های تلفیقی اجرا می شود.

به گزارش رودآور و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ احمد رحیمی اظهار کرد: در  ایام ماه رمضان طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه و مستمر( از صبح تا افطار) در قالب گشت های تلفیقی و با همکاری اتاق اصناف و بازرسان اتحادیه های مربوطه به منظور کنترل و نظارت بر اماکن عمومی، صنوف، تفرج گاه ها و برخورد با متخلفین و تظاهر کنندگان به روزه خواری به صورت روزانه اجرا می شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 709 واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس مورد بازرسی قرار گرفتند که در این راستا به 27 واحد صنفی اخطار پلمپ داده شد و 13 واحد صنفی نیز پلمپ شد.

وی بیان کرد: از متصدیان 53 واحد صنفی تعهد اخذ شد و تعدادی نیز به جرم روزه خواری در سطح شهر دستگیر شدند.

سرهنگ رحیمی کشف تعدادی اقلام ضد فرهنگی، 16 ثوب البسه غیرمجاز و نامتعارف، ، 2 هزار و 244 عدد داروی غیرمجاز به همراه تعدادی آلات قمار و 45 تیغه سلاح سرد از دیگر اقدامات این طرح نظارتی طی چند روز اخیر می باشد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بر استمرار اقدامات نظارتی پلیس تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان تاکید کرد.

توقیف محموله 27 کیلویی تریاک در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف 27 کیلو و 400 گرم تریاک از وی خبر داد.

سرهنگ هادی قزوینه ای اظهار کرد: با نگرش به اقدامات جهادی در عرصه مبارزه با مواد مخدر و رویکرد موثر کارهای اطلاعاتی، در پی دریافت خبری از امت حزب ا.. مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه مواد مخدر از استان های همجوار و توزیع آن در همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی افزود: صبح امروز ماموران با بکارگیری امکانات موجود و بهره گیری از سه تیم عملیاتی، شخص مورد نظر را که در حال حمل محموله مواد مخدر از تهران به همدان بود را شناسایی وخودروی وی را در پلیس راه همدان-قزوین متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در این عملیات ضربتی این قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 27 کیلوو 400 گرم تریاک کشف و خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان در خاتمه برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را از اولویت های پلیس در سال جاری خواند و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.

15 فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو در همدان

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در ادامه دستگیری یک نفر سارق حرفه ای داخل خودرو ، پرده از راز 14 فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت مغازه در همدان برداشته شد.

سرهنگ فرامرز به گذر  گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان همدان ماموران این پلیس شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده و انجام گشت های هدفمند در نهایت یک نفر متهم بنام "س" که در امر سرقت داخل خودرو فعالیت می کرد و از سارقان سابقه دار وحرفه ای بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران این پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات بعمل آمده از متهم، ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد اما پس از تشویق و ترغیب نامبرده به بیان واقعیت در نهایت لب به اعتراف گشود و به 14فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان همدان اقرار و اعتراف کرد.

سرهنگ به گذر بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم، اموالی از قبیل دو دستگاه لب تاب، تعدادی ضبط پخش به همراه تعدادی مدارک کشف و در این راستا یک نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان با اشاره به این که کلیه محل های سرقت با راهنمایی متهم مورد تایید قرار گرفت و شکات شناسایی شدند اظهار داشت: پرونده تشکیل شده به همراه طرفین به دادسرا ارسال که از آن طریق متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان