آخرین اخبار

20. تير 1393 - 8:11   |   کد مطلب: 14400
تیم الوند که بتازگی امتیاز آن به استانی دیگر واگذار شد، به اذعان اهالی فوتبال همدان شناسنامه فوتبال این شهر و حتی این استان به شمار می رود.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا تیم فوتبال الوند در دو فصل گذشته رقابت در لیگ دسته یک کشور را تجربه کرد اما کسب نتایج ضعیف در فصل قبل منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دوم شد.

حالا با فروش الوند بیش از 50 فوتبالیست همدانی رده های سنی مختلف این تیم در بلاتکلیفی قرار گرفته اند.

این در حالی است که گفته می شود شهرداری همدان این روزها خواهان خرید امتیاز تیم شده است، تیمی که اکنون به شهری دیگر انتقال یافته و امکان بازگشت آن با خسارت مالی همراه خواهد شد.

بر همین اساس از مدیرعامل باشگاه پاس همدان و مالک سابق باشگاه الوند موضوع چگونگی فروش امتیاز تیم الوند را جویا شدیم.

ˈبهرام یدیˈ روز چهارشنبه در این باره گفت: ماه ها در تمامی محافل و رسانه ها اعلام کردم که اگر شخص خیر و دلسوزی در همدان توانایی اداره الوند را دارد تا قبل از واگذاری این تیم به شهری دیگر اقدام کند.

وی افزود: موضوع فرورش امتیاز باشگاه الوند را با مدیریت دستگاه ورزش و هیات فوتبال استان نیز در میان گذاشتم اما در این ماه های اخیر هیچ شخصی درخواستی مکتوب برای خرید اعلام نکرد.

وی درباره برخی اظهارنظرها که فروش الوند را غیرقانونی دانسته اند، گفت: براساس مستندات و مدارک موجود و تایید هیات فوتبال فروش این تیم قانونی است.

مالک سابق الوند همدان خاطرنشان کرد: در این سه سال هزینه میلیونی را از حساب شخصی صرف اداره تیم الوند کردم.

یدی امکان بازگشت الوند به همدان را متحمل خسارت های مالی بالا دانست و گفت: به طور حتم فردی که خریدار الوند بوده هم دنبال سودهی است و اگر افرادی خواهان بازگرداندن تیم هستند باید خسارت وی را بپردازند.

وی یادآور شد: قیمت تیم های لیگ دسته دومی بین 380 تا 400 میلیون تومان است و من با قیمت پایین تری حاضر به فروش تیم شدم و اکنون هم اگر شخص یا ارگانی در همدان خواستار تیمداری است می تواند در حدود همین قیمت ها اقدام به خرید تیم کند.

وی افزود: برای الوند طبق مستندات هزینه های زیادی را متحمل شدم اما مگر یک شخص سرمایه دار تا چه اندازه می تواند در لیگ پرهزینه فوتبال ایران تیمداری کند و نمونه آن در کشور هستند بسیاری از تیم های خصوصی که توان ادامه کار نداشته اند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان