آخرین اخبار

24. تير 1393 - 20:19   |   کد مطلب: 14491
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه برنامه های روز خبرنگار در راستای تکریم جایگاه این قشر باشد، گفت: در روز خبرنگار از خبرنگاران پیشکسوت همدان تجلیل می شود.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، ابراهیم الهی تبار شامگاه دوشنبه در کارگروه رسانه استان همدان اظهار کرد: برای استان قابل قبول نیست که مدیری بخاطر نقد سازنده با رسانه ای برخورد کند، اگر چنین اتفاقی رخ داده رسانه ها مستندات آن را به استانداری ارائه دهند.

وی هدف از ایجاد کارگروه رسانه را تقویت رسانه های استان دانست و گفت: هدف از برگزاری این جلسات کمک گرفتن از رسانه ها برای رفع دغدغه های خود آنان است و در این بین انتظار می رود تا آنها نیز در این زمینه ورود پیدا کرده و نظرات کارشناسی استانداری و اداره کل ارشاد را در این زمینه کمک کنند.

الهی تبار درباره برگزاری مراسم روز خبرنگار نیز گفت: بهترین کار این است که اجرای برنامه های این هفته و روز را به خود خبرنگاران واگذار کنیم و بخش دولتی همچون استانداری و اداره کل ارشاد در این زمینه به عنوان پشتیبان عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه در هفته خبرنگار باید توجه جدی به جایگاه خبرنگار شود، گفت: در این روز باید از خبرنگاران پیشکسوت و فعال در حوزه های مختلف به شکل ویژه ای تقدیر شود چرا که خبرنگاران نقش ویژه ای در عرصه های مختلف همچون فرهنگ، اجتماع و اقتصاد دارند.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه از توان نهادهایی همچون اصناف، شهرداری ها و تولیدکنندگان در برگزاری مراسم روز خبرنگار استفاده شود، گفت: خبرنگاران خود برای این روز برنامه ریزی مناسبی داشته باشند و از سوی دیگر بخش هایی که با خبرنگاران و حوزه رسانه ارتباط مستقیم دارند نیز برای این روز برنامه های ویژه ای تعریف کنند.

وی افزود: رسانه های حلقه واسط بین مردم و روابط عمومی ها هستند و این امر می طلبد تا شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان نیز برای این روز برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خبر مقوله مقدسی است که از گذشتگان برای ما به میراث مانده است، گفت: تمامی تلاش ها باید به گونه ای باشد که روز خبرنگار به بهترین شکل برگزار شود.

الهی تبار با اشاره به اینکه یکی از وظایف کارگروه رسانه استان تقویت رسانه ها و رفع دغدغه های آنان است، گفت: قرار بود تا ساختمانی برای استقرار دفاتر رسانه ها در نظر گرفته شود که مکاتبات لازم با معاون توسعه مدیریت استانداری صورت گرفته و این مساله در اولویت واگذاری قرار دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان