آخرین اخبار

30. تير 1393 - 10:11   |   کد مطلب: 14582
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: همدان امسال میزبان جشنواره منطقه تئاتر بسیج است که با حضور هنرمندان منتخب و گروه های نمایشی برتر با شرکت ۵ استان برگزار می شود.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، رسول کرمی، با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج اظهار کرد: فراخوان برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج در همدان آغاز شده و علاقمندان می توانند آثار خود را تا 15 مردادماه به سازمان بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

کرمی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس همدان، بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان، صندوق پستی 9957-651469 ارسال کنند.

وی افزود: موضوعات مطرح شده در این دوره از جشنواره شامل شیوه‌های زندگی ایرانی و اسلامی، زندگی و سیره ائمه اطهار (ع)، فرهنگ مدیریت جهادی، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناخت و معرفی چهره‌های متفاوت دشمن در مقابله با ملت ایران، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های استکباری است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت bao.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 32651711 تماس بگیرند.

وی افزود: بازخوانی آثار ارسال شده 20 مردادماه و بازبینی آن‌ها نیز از 20 تا 25 شهریورماه امسال انجام می‌شود و از بین آثار ارسال شده 2 اثر صحنه‌ای و 2 اثر خیابانی به جشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج معرفی می‌شود.

کرمی با اشاره به میزبانی استان همدان در جشنواره منطقه‌ای تئاتر بسیج و حضور پنج استان در این جشنواره گفت: مرحله کشوری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج نیز آبان‌ماه سال‌ 93 برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج تصریح کرد: مهلت ارسال آثار برای این جشنواره نیز تا 10 مردادماه امسال تمدید شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان