آخرین اخبار

18. خرداد 1397 - 8:29   |   کد مطلب: 14685
مردم مؤمن و روزه‌دار تویسرکانی هر کدام با پیام هایی ابراز کردند که امروز حتی با زبان روزه و در گرمای آفتاب حضور گسترده و انقلابی خود را در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به جهانیان نشان می دهند و هم‌گام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر با آرمان‌ امام خمینی(ه) که‌‌ همان آزادی قبلۀ اول مسلمین است، تجدید میثاق می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور، بی تردید روز قدس امسال همان گونه که مقام عظمای ولایت فرومدند قوی تر و پرشکوه تر از سال های گذشته رقم می خورد.

و مردم مؤمن و روزه داران تویسرکانی هم همانند هر سال با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا طی کرده و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام می کنند.

دنیا امروز اگر گوشی برای شنیدن حق داشته باشد فریاد مظلومیت فلسطین این پاره تن اسلام را می شوند و فریادهای این امت حق طلب تنها و تنها مرگ بر اسرائيل و مرگ بر امریکاست.

امروز نه تنها قدس، قدس شریف بلکه همه مظلومین جهان در خواهند یافت که تنها نیستند و بلکه یک جهان آزادیخواه و حق طلب با آنان همراهند.

در این باره «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور پررنگ ما در راهپیمایی حمایت از مقاومت فلسطینیان است.

وی تصریح کرد: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را که مشاهده می کنیم نشانگر حمایت از اصول انقلاب است و اینکه ملت شریف ایران در دفاع از آرمان های انقلابی و ارزش های اسلامی خود هیچ گاه عقب نشینی نکرده و نخواهند کرد.

محمدظاهری یکی از شهروندان تویسرکانی و بانویی نوجوان است، او هم عنوان کرد: امروز فریاد دایم بر سر سفامان زمانه یعنی صهیونیست جنایتکار می زنیم و ما هستیم و تا هستیم نمی گذاریم مظلومیت کودکان غزه و فلسطین فراموش شود.

 دیگر شهروند تویسرکانی هم نیز به خبرنگار ما گفت: این روزها اسرائیل و حامیانش حرف از سازش با فلسطینیان می زنند! چه سازشی؟ مگر می شود با دزد خانه، دزد ناموس و دزد وطن سازش کرد؟!! مگر می شود با شنیدن زجه های کودکان یتیم که زیر چکمه های سربازان اسرائیلی به صدا در می آید سازش کرد؟! آیا  دخترکی که مادرش را جلوی چشمانش می کشند یا پدری را که سر فرزند خردسالش را با قبضه تفنگ می شکافند حرف از سازش می زند؟ 

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان