آخرین اخبار

4. مرداد 1393 - 20:32   |   کد مطلب: 14712
تیم ملی فوتبال نونهالان ایران با برگزاری دو دیدار تدارکاتی به اردوی ۵ روزه خود در شهر همدان پایان داد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، تیم ملی نونهالان که خود را برای برگزاری مسابقات زیر 14 آسیا در همدان آماده می کند در دو دیدار تدارکاتی به مصاف تیم های همدانی رفت‌.

تیم ملی فوتبال نونهالان کشور در نخستین دیدار خود در همدان برابر تیم لیگ برتری نوجوانان شهرداری همدان قرار گرفت و در پایان با نتیجه هشت بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

تیم ملی در دومین دیدار در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج مقابل تیم علم و ادب همدان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف همدانی خود را شکت دهد.

تیم فوتبال نونهالان کشورمان که جهت حضور قدرتمند در مسابقات نهایی زیر14 ساله های آسیا از سه شنبه گذشته اردویی پنج  روزه را در شهر همدان دایر کرده بود صبح امروز به کار خود خاتمه داد.

تیم ملی روز دهم مردادماه برای مسابقات زیر 14 سال آسیا به همدان باز می گردد و در هتل باباطاهر همدان اسکان می یابد .

به گزارش رودآور، هشت تیم به عنوان سرگروه های مناطق هشت گانه در رقابیت های زیر 14 سال آسیا  حضور دارند و ایران با تیم های کره شمالی، عربستان و تیمور شرقی همگروه است ضمن اینکه در گروه دیگر تیم های کره جنوبی، استرالیا، عراق و تایلند قرار دارند.

براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسابقات فوتبال پسران قهرمانی زیر 14 سال آسیا از روز دوشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری و از ساعت 15 با دیدار تیم های ایران و تیمور شرقی در ورزشگاه شهید حاج بابایی شهر مریانج همدان آغاز می شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان