آخرین اخبار

6. مرداد 1393 - 5:31   |   کد مطلب: 14744
مدیر‌عامل باشگاه پاس همدان از آغاز تمرینات رسمی تیم پاس برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از ۱۱ مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، بهرام یدی با بیان اینکه تلاش بر این بوده نفراتی به کادر فنی تیم پاس ملحق شوند که کمک حال باشگاه باشند، اظهار کرد: منافع باشگاه در گزینش‌ها در اولویت بوده و اینکه در آینده بتوانیم منافع باشگاه و همچنین خواست هواداران را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات گذشته تیم پاس بسیار زیاد است، گفت: بیشتر وقت خود را صرف حل مشکلات گذشته کرده‌ایم زیرا هدف بر رفع کامل مشکلات و مسائل تیم است.

مدیر‌عامل باشگاه پاس همدان هدف اصلی خود را بازگشت تیم پاس به شرایط آرمانی و ایده‌آل آن دانست و تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا تیم در طول فصل، درگیر مشکلات و حواشی نباشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تمرینات تیم از 11 مردادماه امسال آغاز می‌شود که این موضوع، حرکت تازه‌ای برای بازگشت دوباره پاس به جایگاه اصلی‌‌اش به شمار می‌رود.

یدی درباره روند شکایت این باشگاه از بازیکن برزیلی که امضای مدیر‌عامل وقت باشگاه پاس را جعل کرده نیز گفت: در گذشته سه بار فیفا در این زمینه اعلام رأی کرده که متأسفانه مدیران به آن بی‌تفاوت بودند و این برای ما دردسر‌ساز شده است.

وی با تأکید بر اینکه به کمک فدراسیون فوتبال در تلاشیم حقانیت باشگاه پاس را ثابت کنیم، اظهار کرد: شرکت فولاد ویان به عنوان اسپانسر مالی باشگاه برای فصل آینده معرفی شده و بخشی از هزینه‌های جاری تیم را تأمین می‌کند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان