آخرین اخبار

8. مرداد 1393 - 12:37   |   کد مطلب: 14774
قهرمانان مسابقات بدمینتون استان همدان روز چهارشنبه پس از رقابت 80 ورزشکار در خانه بدمینتون شهر همدان شناخته شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رییس هیات بدمینتون استان همدان روز چهارشنبه در حاشیه این مسابقات افزود: رقابت های بدمینتون آزاد همدان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به صورت تک حذفی در دو قسمت یکنفره و دونفره برگزار شد.

سهم الدین حمیدیˈ اضافه کرد: در این پیکارها و در رده سنی نونهالان علیرضا یوسفی اول شد، مبین دهبانی مقام دوم را کسب کرد و عنوان سوم به صورت مشترک به رامتین سمواتی و محمدصادق صادقی رسید.

حمیدی اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان محمدهادی اسلامی مقام اول را کسب کرد، فرزاد کرمی دوم شد و محمدسعید روحی و علی اسفندیاری به صورت مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

وی بیان داشت: در رده سنی جوانان نیز مقام اول به صالح عابدینی رسید، سعید کشوری دوم شد، پارسا چهرگانی و امیرمحمد کامرانی به صورت مشترک سوم شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان علی پرخو در جای نخست ایستاد، صالح عابدینی دوم شد، بهنام نظری و علی کریمی مقام سوم مشترک را کسب کردند و در رده سنی پیشکسوتان ابراهیم دهبانی اول شد، رضا طلایی منش در جای دوم قرار گرفت، رضا رجبی و علی قربانی نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

حمیدی خاطرنشان کرد: در بخش دوبل آزاد نیز علی کریمی و بهنام نظری اول شدند، علیرضا پرخو و علیرضا جهانگیری جایگاه دوم را کسب کردند، تیم صالح عابدینی - سعید کشوری و هادی اسلامی - فرهاد قاسمی به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در بخش دوبل پیشکسوتان نیز علیرضا جهانگیری و علی ورشوچی اول شدند و وحید کاظمی و امین راد مقام دوم را کسب کردند.

در پایان این پیکارها طی مراسمی به نفرات برتر جوایز ارزنده اعطا شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان