آخرین اخبار

8. مرداد 1393 - 13:01   |   کد مطلب: 14778
مدیرکل ثبت احوال همدان با بیان اینکه در هر شبانه‌روز 54 مورد ازدواج به ثبت رسیده است، نرخ خام ازدواج در این مدت را برابر با 11.4 در هزار دانست.

به گزارش رودآور به نقل از صبح الوند، عبدالله مقصودی‌فر اظهار داشت: در سه ماه امسال تعداد 5 هزار و 43 مورد ازدواج در همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در هر شبانه‌روز 54 مورد ازدواج به ثبت رسیده است، نرخ خام ازدواج در این مدت را برابر با 11.4 در هزار دانست.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان در خصوص واقعه طلاق نیز گفت: در این مدت تعداد 875 مورد طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.4 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: نسبت ازدواج به طلاق در این مدت برابر 5.8 درصد بوده که این نسبت در مدت مشابه سال قبل برابر با 6.5 درصد بوده است.

مقصودی با اشاره به اینکه در هر شبانه‌روز 9 طلاق به ثبت رسیده است، نرخ خام طلاق در این مدت را برابر دو در هزار عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سه ماه امسال بیشترین نام انتخابی در گروه پسران مربوط به نام «امیرعلی» با تعداد 283 مورد بوده است، اظهار داشت: در گروه دختران نیز بیشترین فراوانی نام مربوط به نام «فاطمه» با تعداد 400 مورد بوده است.

مدیرکل ثبت احوال همدان گفت: بعد از نام امیرعلی در گروه پسران محمدطاها و ابوالفضل در رده‌های بعدی بیشترین نام انتخابی پسران قرار داشته‌اند.

وی افزود: در گروه دختران نیز بعد از نام فاطمه، به ترتیب نام‌های زهرا و نازنین‌زهرا حائز اهمیت بیشترین تعداد بوده‌اند.پ

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان