آخرین اخبار

3. مهر 1393 - 23:47   |   کد مطلب: 15976
همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای تویسرکان طی آیینی غبارروبی و عطر افشانی شد.

به گزارش رودآور در این که آیین معنوی که در گلزار شهدای شهرستان تویسرکان برگزار شد، شرکت کنندگان از ایثارگری و رشادتهای شهیدان سال های حماسه تجلیل کردند.
آنان همچنین پس از شستشوی قبور شهدا، با قرائت فاتحه بر ادامه راه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کردند.

حجت الاسلام محمد محمودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در این مراسم اظهار کرد:هفته دفاع مقدس، هفته پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها مرهون ازخود گذشتگی آنان و مجموعه ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است که درس آزادی و آزادگی را با تأسی از اسلام ناب محمدی و هدایت‌های رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام امت برای جهانیان تکرار کرد.

وی تصریح کرد: امروز جایگاه ممتاز و پرفروغ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌ معادلات منطقه‌‌ای و بین‌المللی مرهون حماسه دفاع مقدس و بصیرت و مقاومت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است.

محمد داوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان، نیز اظهار کرد: امنیت، آسایش، اقتدار و پیشرفت امروز جامعه را مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی از جان و دل مایه گذاشتند و درس ایستادگی، مقاومت و ایثار به ما آموختند.
وی افزود: در حقیقت وفادارترین و بهترین حامیان انقلاب و اسلام خانواده های ایثارگران هستند چرا که آنان بهترین سرمایه های خود را برای سعادت کشور و برای تحقق آرمان های انقلاب و عزت کشورمان فدا کردند.

شهرستان تویسرکان 751 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

100

101

102

103

104

105

106

108انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان