آخرین اخبار

20. مهر 1393 - 0:46   |   کد مطلب: 16235
در قالب طرح «حج فقرا» صورت گرفت:
اعزام ایتام تویسرکانی به مشهد مقدس
42 نفر از ایتام و خانواده های تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) تويسركان با کمک حامیان ایتام و موسسه خیریه حضرت امیر المومنین (ع) به مشهد مقدس در قالب طرح «حج فقرا» اعزام شد.

به گزارش رودآور علی نامدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان اظهار کرد: افراد اعزامی به این اردو شامل ایتام و مادران و همچنین زنان سرپرست خانواري است که تاکنون توفیق زیارت اماکن زیارتی به‌ویژه زیارت امام رضا(ع) را نداشته‌اند.
وی  با اشاره به اينكه هدف از اجراي طرح حج فقرا تقويت روحيه معنوي خانواده‌هاي زير پوشش اين نهاد و ترويج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بيت(عليهم‌السلام) است، تأكيد كرد: در قالب طرح حج فقرا، خيرين و نيكوكاران با قبول هزينه اعزام يك يا چند نفر از ایتام و خانواده‌های تحت پوشش به سفرهاي زيارتي (مشهد مقدس، كميته امداد را در اجراي اين طرح ياري مي‌كنند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با بیان اينكه هزینه اعزام اين افراد مبلغی  بالغ بر 90 میلیون ریال بوده  است، افزود: كميته امداد به منظور بهره‌‌گيري از ظرفيت‌هاي خيرين و نيكوكاران در تلاش است زمينه اعزام مددجوياني را كه تاكنون به حرم امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند را فراهم كند.

نامدار گفت: این کاروان با انجام برنامه های اردویی و آموزشی به مدت یک هفته در خدمت خانواده های محترم ایتام است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان