آخرین اخبار

20. مهر 1393 - 23:23   |   کد مطلب: 16251
گودرزی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور ادامه داد: به سبب ورود این سامانه بارشی فردا در مناطق واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

به گزارش رودآور به نقل از همدان پرس؛ کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دمای هوا تا پایان هفته جاری در نوار شمالی کشور گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه بارندگی‌ها در برخی نواحی کشور تداوم می‌یابد.

فریبا گودرزی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امروز در برخی مناطق واقع در شمال شرق کشور از جمله خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران رخ دهد البته این در حالی است که در ساعت‌های بعدازظهر از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: به دلیل جریانات گرم و مرطوب از امشب نیز در برخی مناطق واقع در جنوب شرق کشور از جمله جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور ادامه داد: به سبب ورود این سامانه بارشی فردا در مناطق واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی با اعلام اینکه طی روز سه‌شنبه موقتاً از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود ابراز داشت: از چهارشنبه هفته جاری نیز این سامانه بارشی تقویت می‌شود به طوری که در مناطق واقع در شمال غرب و غرب کشور بارندگی‌ها تداوم می‌یابد.

گودرزی همچنین از افزایش نسبی دمای هوا در نوار شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: انتظار می‌رود فردا در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، دامنه‌های البرز، زنجان، ارتفاعات تهران و سمنان و همچنین کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و برخی مناطق لرستان بارش پراکنده باران رخ دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای امروز تهران 21 درجه سانتیگراد و کمینه فردا صبح پایتخت 11 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان