آخرین اخبار

20. مهر 1393 - 23:24   |   کد مطلب: 16252
در مراسمی به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان انجام شد؛
تجلیل از تلاش‌های پرسنل راهنمایی و رانندگی استان همدان+تصاویر
ایجاد نظم و امنیت جایگاه ویژه ای در استان داشته که یکی از متولیان این امر پلیس راهور است | مدیریت بحران نیاز به امنیت دارد که پلیس راهور این وظیفه را به عهده داشته و همواره حامی مدیریت شهری بوده است | شورای شهر و کمیته های کارشناسی شهرداری فعالیتهای موثری را در راستای خدمات رسانی شهری به انجام رسانده اند

به گزارش رودآور به نقل از همدان پرس، در مراسمی به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تقدیر شد.

شهردار همدان در این آیین تجلیل ضمن قدردانی از تلاشهای درخشان پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: ایجاد نظم و امنیت جایگاه ویژه ای در استان داشته که یکی از متولیان این امر پلیس راهور است.

مصطفی رسولی با اشاره به اهمیت وظایف نیروی انتظامی گفت: مدیریت بحران نیاز به امنیت دارد که پلیس راهور این وظیفه را به عهده داشته و همواره حامی مدیریت شهری بوده است.

رسولی گسترش خدمات شهرداری در سالهای اخیر را مثبت دانست و افزود: شورای شهر و کمیته های کارشناسی شهرداری فعالیتهای موثری را در راستای خدمات رسانی شهری به انجام رسانده اند.

وی اجرای 900 کیلومتر خط کشی معابر، 18 هزار متر مربع خط کشی عابر پیاده، نصب 1100 عدد تابلو راهنما، 3150 عدد سیلندر هشدار دهنده و 15 مورد اصلاح هندسی چهارراه ها و مناطق حادثه خیز را از اقدامات اخیر شهرداری همدان عنوان کرد و بیان داشت: این اقدامات منجر به کاهش 50 درصدی تلفات درون شهری شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان نیز یکی از مهمترین مسائل ترافیکی شهر را هماهنگی ارگانهای ذیربط بیان کرد و افزود: پلیس راهور و شهرداری مهمترین نهادهای موثر ترافیک بوده و در مدیریت آن نقش بسزایی دارند.

عباس صوفی گفت: در راستای افزایش هماهنگی و همدلی از عملکرد پلیس راهور با شورای شهر و شهرداری تصمیم بر آن شد تا از زحمات این مجموعه و خانواده هایشان تقدیر و قدردانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی همدان نیز با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس راهور آرام سازی ترافیک را برطرف کننده مشکلات ترافیک همدان دانست و افزود: تعامل متقابل پلیس راهور با شهرداری و مرکز کنترل ترافیک کاهش 30 درصدی تصادفات درون شهری را بدنبال داشته است.

کامران گردان همچنین از افتتاح آزمایشی پل آیت الله نجفی در روز عید غدیر خبر داد و گفت: افتتاح این پل بصورت آزمایشی در جهت برطرف شدن موانع و مشکلات آن صورت می گیرد اما افتتاح رسمی آن طی سفر هیات دولت به استان انجام خواهد شد.

گردان ادامه داد: از 11 مسیر عبوری این پل 10 راه عبوری آن به  بهره برداری می رسد و یک راه عبوری در شش ماهه آینده باز خواهد شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان