آخرین اخبار

12. بهمن 1393 - 15:42   |   کد مطلب: 17437
امام جمعه تویسرکان گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است ولی با این وجود برخی مشکلات در تویسرکان وجود دارد که می طلب مسئولان به فکر چاره برای حل آن باشند.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در جمع مدیران و فرماندهان انتظامی و نظامی شهرستان تویسرکان، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، به نقش مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و  گفت: مردم فهیم ایران اسلامی با ولایتمداری و دینداری خود انقلابی را در سایه الطاف الهی رقم زدند که با وجود تحریم های بسیار بعد از 36 سال هنوز مقتدرانه در برابر زورگویی های غرب و شرق با صلابت ایستادگی می کنند.

وی با مقایسه تحریم های استکبار بر علیه ایران اسلامی و کشور روسیه اظهار کرد: روسیه هنوز دو سال نشده است که در مقابل تحریم های غرب به نوعی عقب نشینی کرده است ولی جمهوری اسلامی ایران با اتکا و توکل به خدا و حمایت مردم در طول سالیان پس از انقلاب نه تنها ذره ای عقب نشینی نکرده بلکه هر روز با پیشرفت های خود در حوزه های مختلف، سیلی تازه به به گوش استکبار می زند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه خدمت به مردم از عواملی است که موجب استمرار ارزش های انقلابی و اسلامی می شود، تأکید کرد: همه مسئولان باید در جلب رضایت مردم و کاهش مشکلات آنان قدم بردارند تا مردم نسبت به مسئولان نظام دلسرد نشوند.

حجت الاسلام موحدی ابراز کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است ولی با این وجود برخی مشکلات در تویسرکان وجود دارد که می طلب مسئولان به فکر چاره برای حل آن باشند.

وی عنوان کرد: در حالی که تویسرکان، شهرستان محرومی است اما به علت خارج شدن از پوشش مناطق محروم از اولویت‌هایی که برای مناطق محروم در نظر گرفته شده بی بهره مانده است.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: انتظار داریم دولت مشوق هایی برای سرمایه گذاری در مناطق محروم ایجاد کند چرا که متأسفانه تویسرکان نیز با وجود خارج شدن از محرومیت از این فرصت بی بهره است.

حجت الاسلام موحدی افزود: در سفر رئیس مجلس به تویسرکان مسئله محروم بودن تویسرکان مطرح شد و امید است با پیگیری های دکتر مفتح نماینده تویسرکان در مجلس و استاندار  همدان، تویسرکان به عنوان شهرستان محروم معرفی شود تا بتواند از معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاران و در نتیجه ایجاد اشتغال بهره مند شود.

وی وجود بروکراسی اداری، راه های نامناسب، مشکلات بیمه و مجوزساخت و ساز و رکود مسکن را از دیگر مشکلات عمده مردم تویسرکان و موانع رشد اقتصادی این شهرستان عنوان کرد و از مسئولان خواست: با چاره اندیشی مناسب در جلب رضایت مندی مردم تویسرکان اقدامات مناسب تری انجام دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان