آخرین اخبار

9. شهريور 1395 - 14:16   |   کد مطلب: 24126
یک جوان 20 ساله تویسرکانی توانست تنها با یک ماه تمرین عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور را کسب کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حالی هفته گذشته به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار خود پایان داد که عباس قمری از روستای کندر از توابع شهرستان تویسرکان توانست مدال طلای دو و میدانی پنج هزار متر این المپیاد را از آن خود کند.

قمری جوانی 20 ساله است که در رشته هوشبری مشغول به تحصیل بوده و همراه با تیم دانشگاه علوم پزشکی لرستان به این رقابت ها اعزام شد.

وی از حضور 30 نفر شرکت کننده در مسابقه دو و میدانی خبر داد و در این باره گفت که تنها یک ماه برای حضور در المپیاد تمرین ورزشی داشته است.

به گزارش خبرنگار رودآور، یک هزار و 200 دانشجو در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی دررشته های مختلفی از جمله بسکتبال، والیبال، فوتبال، تیراندازی، شطرنج، تنیس روی میز، کشتی، بدمینتون، دو و میدانی، کاراته، تکواندو و شنا با یکدیگر رقابت کردند و این دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود که عنوان قهرمانی را در مجموع به خود اختصاص داد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان