آخرین اخبار

16. آبان 1395 - 21:24   |   کد مطلب: 25025
رییس اورژانس کشور گفت: در حال حاضر دو فروند هواپیما به سمت بغداد حرکت کرده تا مصدومان ایرانی حادثه تروریستی امروز در سامراء را برای ادامه درمان به تهران انتقال دهند.

«پیرحسین کولیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به اینکه در حادثه تروریستی امروز در سامراء تعدادی از زائران ایرانی نیز شهید و مجروح شدند، اورژانس کشور برای ارائه خدمات اعلام آمادگی کرد.

وی اظهار کرد: بلافاصله بعد از مطلع شدن از این حادثه تروریستی، تیم واکنش سریع اورژانس نیز آماده شد و ما آمادگی خود را درخصوص انتقال مصدومان حادثه اعلام کردیم.

رییس اورژانس کشور افزود: در حال حاضر دو فروند هواپیما به سمت بغداد حرکت کرده تا مصدومان ایرانی حادثه دیده را برای ادامه درمان به تهران انتقال دهند.

کولیوند عنوان کرد: همچنین تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و هشت بیمارستان برای ارائه خدمات تروما آماده شده است تا به محض رسیدن هواپیما و انتقال مصدمان حادثه دیده، آنان سریعا تحت درمان قرار گیرند.

رییس اورژانس کشور گفت: تا ساعت 24 امشب 88 مصدوم ایرانی به کشور منتقل می شوند و 11 مصدوم دیگر در بیمارستان بغداد به علت شدت جراحت وارده در همان جا بستری می شوند.
کولیوند تأکید کرد: با این وجود شهرهای کربلا و بغداد از امنیت خاصی برخوردار هستند و هیچ گونه مشکل امنیتی و تروریستی در این شهرها وجود ندارد.

به گزارش رودآور، در انفجار ترویستی امروز در حدود 9 شهید و 132 مجروح برجای مانده است، گفته می شود هفت تن از این شهدا  و 97 تن از مصدومان ایرانی هستند.

امروز دو حادثه تروریستی ـ انتحاری به دست تفکیری های داعشی در سامراء رخ داد که یکی از این دو حادثه در پارکینگ سامراء رخ داده است و متأسفانه تعدادی از هم وطنان عزیز کشورمان در این حادثه شهید یا مجروح شدند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان