آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 8:03   |   کد مطلب: 25310
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع):
تیرهای زهرآلود جنگ نرم، اخلاق را نشانه گرفته اند/جوان انقلابی حرف از سازش نمی زند
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: جوان انقلابی ما از قدرت های ظاهری دنیا همچون امریکا نمی ترسد و آنان را فرعونیان و نمرودیانی می داند که در برابر قدرت مطلق خدا هیچ هستند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام نصرت شمس اللهی» درمراسم گفتمان انقلابی گری در جمع 500 دانش آموز تویسرکانی، گفت: انقلاب های تکاملی همچون انقلاب انبیاء و قیام امام حسین(ع) زندگی جوامع بشری را می سازد.

وی اظهار کرد: پیروان این انقلاب ها راهشان را ادامه می دهند به طوری که پرچم انقلاب های متعددی پس قیام عاشورا علیه ظلم و ستم شکل گرفت و انقلاب اسلامی ما نیز از آنجا که برگرفته از مکتب عاشورایی است در دل ها جای گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با بیان اینکه در کربلا از همه سنین از نوزاد 6 ماهه تا پیرمرد 70 ساله حضور داشت، افزود: امروز حضرت علی اکبر(ع) و حضرت قاسم(ع) برای جوانان انقلابی ما بهترین الگو و شاخص هستند و اگر جوانی می خواهد بسنجد که رفتار و عملش انقلابی است باید ببیند تا چه اندازه به شاخصه های این جوانان شهید عاشورایی نزدیک است.

حجت الاسلام شمس اللهی عنوان کرد: یک جوان انقلابی با تأسی به الگوهای عاشورایی خود هیچ گاه با دشمن سازش نمی کند و در برابر تهدیدها و تحریم های دشمن ترس به دل راه نمی دهد.

وی خدامحوری و حق محوری، ولایتمداری، ایثار و از جان خود گذشتن در راه دین و اسلام را از ویژگی های دیگر یک جوان انقلابی برشمرد و تصریح کرد: یک جوان انقلابی آرمان خواه و آرمان طلب است و به واسطه شاخصه بزرگ عدالت محوری و عدالت خواهی برنامه های خود را انجام می دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: جوان انقلابی ما از قدرت های ظاهری دنیا همچون امریکا نمی ترسد و آنان را فرعونیان و نمرودیانی می داند که در برابر قدرت مطلق خدا هیچ هستند.

حجت الاسلام شمس اللهی با بیان اینکه امروز دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی و ماهواره ها با جنگ نرم به میدان آمده اند، عنوان کرد: دیروز در میدان جنگ سخت، کسی مورد اصابت تیر دشمن قرار می گرفت شهید محسوب می شد، اما امروز اگر کسی در میدان جنگ نرم مورد اصابت قرار بگیرد به هلاکت می رسد، چرا که این تیرهای جنگ نرم دشمن زهرآلود است و اخلاق را نشانه گرفته اند.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با تبریک هفته بسیج، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه تبیین عملکرد بسیج و نقش آن در بصیرت افزایی جامعه است.

وی اظهار کرد: یک بسیجی خود به دنبال افزایش بصیرت باطنی است و دیگران را نیز به این مهم ترغیب و تشویق می کند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان