آخرین اخبار

31. فروردين 1396 - 15:22   |   کد مطلب: 27999
امروز در حالی استاندار همدان خبر از بازگشایی فولاد آلیاژی ملایر و واحدهای مربوطه آن در ۱۵ اردیبهشت سال جاری را داد که نماینده اطلاخح طلب ملایر سال گذشته گفته بود، قرار است بهمن ماه سال 95 این پروژه احیاء شود و به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز استاندار همدان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: فولاد آلیاژی ملایر به همه بانک ها بدهکار بود و از همه بدتر طلبکاران، قطعات آن را جای طلب می بردند اما اکنون احیا شده است.

امروز استاندار همدان: نیمه اول اردیبهشت؛ زمان بازگشایی کارخانه فولاد آلیاژی ملایر/سال گذشته، نماینده اصلاح طلب ملایر: بهمن ماه95؛ زمان بازگشایی کارخانه فولاد

نیکبخت همچنین گفته است: مدیران به دنبال جذب اعتبارات متمرکز در وزارتخانه ها و سازمان های مرکزی باشند و با دلگرمی و علاقه بیشتر به کار ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه دنبال سرمایه گذاری جدید باشیم، اظهار کرد:  بسیار سربلندیم زمانی رئیس جمهور برای افتتاح قطار به همدان می آیند در حدود دو میلیارد تومان پروژه برای بهره برداری داریم.

استاندار همدان در ادامه گفت: از مدیران خواهش می کنم، خدمات خود را به مردم بگویید، خدمات شما تخریب می شود پس خدمات خود را به مردم بگویید.

استاندار همدان عنوان کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان را دولت پیشنهاد داد و مجلس تصویب کرد و پرداخت خسارت آسیب دیدگان از آنفولانزای مرغی در استان پیگیری و انجام شود، این افراد بسیار همکاری داشتند و دامپزشکی هم خوب عمل کرد.

نیکبخت افزود: امسال در استان به نام سال باباطاهر نامگذاری شده است، همه همکاری کنند تا در شأن این عارف و شاعر بزرگ بتوانیم مراسم داشته باشیم.

به گزارش رودآور، از این دست وعده های افتتاح در دولت یازدهم بسیار شاهد بودیم که با تأخیر های مکرر در تاریخ بهره برداری روبرو بوده است که از نمونه آن می توان به افتتاح و بهره برداری از بیمارستان در دست ساخت قائم تویسرکان اشاره کرد که با وجود وعده های مسئولان نه تنها اواخر سال 95 به بهره برداری نرسید بلکه، گفته می شود، افتتاح این پروژه به 6 ماه اول سال 96 هم نمی رسد.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان