آخرین اخبار

20. مرداد 1396 - 15:15   |   کد مطلب: 29917
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: سیاست مردم و نظام ما بر این مطلب استوار است که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ جایگاهی در جهان ندارد و اگر ما در زمین بازی و مسابقه ای با این جلادان به بازی بپردازیم، معناش آن است که یک کشور جعلی و دروغین را به رسمیت شناخته ایم، در حالی که معتقدیم غاصبان اشغالگر قدس کودک کشان و ظالمان زمان هستند.

«امیر خجسته» در گفت و گو با خبرنگار  رودآور، در ادامه واکنش ها به بازی دو فوتیالیست ایرانی در قالب یکی از تیم های یونانی مقابل نماینده رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: گرچه این بازی در قالب یکی از تیم های ایرانی نبوده است اما ما اعتقادمان بر این است که اسرائیل غاصب است و نباید هیچ گاه هیچ ورزشکاری در قاب هر تیمی رودروی اسرئیل به صحنه بازی رود.

غاصبان صهیونیستی کودک کش جایگاهی در جهان ندارند 

وی اظهار کرد: سیاست مردم و نظام ما بر این مطلب استوار است که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ جایگاهی در جهان ندارد و اگر ما در زمین بازی و مسابقه ای با این جلادان به بازی بپردازیم، معناش آن است که یک کشور جعلی و دروغین را به رسمیت شناخته ایم، در حالی که معتقدیم غاصبان اشغالگر قدس کودک کشان و ظالمان زمان هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: ما و ملت ما هیچ گاه کودک کشان را به رسمیت نشناخته و نمی شناسیم، حال چه در میادین ورزشی و یا چه در مسابقات و زمینه های کاری دیگر و در اصل از هر چیزی که حتی تصور به رسمیت شناختن یک رژیم غاصب صهیونیستی را بداند دوری می کنیم و انجام نمی دهیم.

سیاست ما به "با مرگ اسرائیل" گره خورده است

خجسته با تأکید بر اینکه سیاست و آرمان های والای انقلاب اسلامی، امام و شهدا با مرگ بر غاصبان اسرائیلی شکل گرفته است، عنوان کرد: اسرائیل جنایتکار غاصب است مثل روز که روشن است ونیاز به تحلیل ندارد و نباید هیچ گاه با این جنایتکاران دست پرورده امریکا تعارفی کرد، چرا که دشمن و قاتل بشریت هستند.

وی تصریح کرد: پذیرش جنایتکاران صهیونیتستی برای ما و هیچ آزاده ای قابل قبول نیست، آنان بیرحمانه زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون می کشند و مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر در سکوت ظالمانه خود فرورفته اند.

امنیت کشور ما در مبارزه با اشغالگران قدس است

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه امنیت کشور ما در مبارزه با اشغالگران قدس است، افزود: گاهی یک عده افراد ناپخته شاید بر اثر بی اطلاعی می گویند که باید با دنیا ارتباط برقرار کرد، ارتباط برقرار کردن با دنیا خوب است اما نه با رژیم غاصبی که ملت ما آن به رسمیت نمی شناسد و قاتل کودکان و زنان بی پناه است، چرا که همین صهیونیست های جنایتکار گر فرصتی به دست بیاورند با نفوذ در افکار جوانان ما، جامعه را به بیراهه می کشانند.

زنگنه 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان