آخرین اخبار

25. مرداد 1396 - 8:00   |   کد مطلب: 30022
مدیر توزیع برق تویسرکان خبرداد:
پیگیری ها برای ساخت نیروگاه خورشیدی در تویسرکان
مدیر توزیع برق تویسرکان از پیگیری ها برای ساخت نیروگاه خورشیدی در شهرستان با حضور سرمایه گذار چینی خبر داد.

 «رضا جلیلوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛،گفت: در حدود 15 روز پیش نماینده ایرانی یک گروه سرمایه گذار چینی برای بررسی وضعیت موجود در راستای نصب نیروگاه خورشیدی در تویسرکان پیگیری هایی انجام دادند تا اینکه روز گذشته این گروه چینی خود با حضور در شهرستان اقدامات اولیه نیروگاه خورشیدی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این گروه چینی از نزدیک از محیط نصب نیروگاه بازدید کردند و با توجه به وضعیت شبکه برق و نیاز کشور به انرژی خورشیدی که یک نیازی دائمی است، ایجاد یک نیروگاه خورشیدی برای این سرمایه گذاران توجیه شد.

مدیر توزیع برق تویسرکان افزود: از نظر خرید انرژی وزارت نیرو تضمین می کند که 20 سال برق را از تولید کننده را خریداری کند و سرمایه گذار نیز سودش را می برد.

جلیلوند عنوان کرد: با توجه به بازدید روز گذشته از محل مورد نظر بری ایجاد نیروگاه خورشیدی توسط این گروه چینی، آنان به نماینده ایرانی خود وکالت دادند که کارگروه فنی درباره اقدامات اولیه و قراردادی که می خواهد بسته شود را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: نماینده وزارت نیرو در استان هم که یکی از همکاران ما بوده و تخصص او در زمینه نیروگاه های خورشیدی است، امور مربوطه را پیگیری می کند و در صورتی که زمین مورد نظر در اختیار قرار گیرد به نظر مشکلی برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در تویسرکان نداریم.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

سلام ضمن تشکر از شما و زنده نگه داشتن یادو خاطره دلیرمردان خواهشی که داشتم این است در این اوضاع و احوال به دنبال زنده نگه داشتن نام و شهر ملی مبل و منبت و حقوق از دست رفته تویسرکانی ها باشید هر روز در این خصوص تیتر بزنید تا موضوع فراموش نشود . ظاهرا نماینده محترم و فرماندار محترم این موضوع را فراموش کرده اند! شما به راحتی و با پیگیری و درج گزارش می توانید حقوق از دست رفته تویسرکان و ظلمی که به تویسرکانی ها شده است را پس بگیرید آقای نماینده محترم حقوق تویسرکان را خیلی جدی پیگیری نمی کند چرا هر روز از مشکلات موجود تویسرکان گزارش تهیه نمی کنید ساده ترین حقوق مردم تویسرکان (در مقایسه با شهرستان های اطراف )هم رعایت نمی شود. سرتاسر تویسرکان پر از سوژه هایی است که در شهرستان های دیگر نیست . هر روز باید نواقص را منعکس کنید. با آروزوی سلامتی و تندرستی

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان