آخرین اخبار

29. شهريور 1396 - 0:07   |   کد مطلب: 30548
در یک اقدام خودجوش و خداپسندانه با همکاری حوزه مقاومت المهدی (عج) و گروه گنجینه بین خانواده های محروم تویسرکانی سبد کالا و بسته های نوشت افزار توزیع شد تا این روزها همزمان با نزدیک شدن به سال تحصیلی، آه حسرت دانش آموز نیازمندی از نداری، دل زمان و زمان را نلرزاند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ بسیجیان همیشه و هر لحظه پیشگام در امر خیر هستند، گاهی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم می روند و برای نیازمندان خانه ای رو به راه کرده و یا مسجد، حسینه، غسالخانه و خانم عالمی را مرمت می کنند و گاهی هم دست به بازسازی این محل ها می زنند.

اینان پیشقراولان فرهنگ ایثار هستند و این روزهادر آستانه هفته دفاع مقدس و همزمان با نزدیک شدن سال تحصیلی جدید با تهیه سبد غذایی و بسته های نوشت افزار محرومان جامعه را از یاد نبرده اند.

این اقدام یعنی خداپسندانه توزیع سبد کالا و بسته های فرهنگی و نوشت افزارها با همکاری حوزه مقاومت المهدی (عج) و گروه گنجینه و همیاری مردم ولایی تویسرکان در دست انجام است.

بدون آن که حرمت یک خانواده نیازمند شکسته شود و در خفا این کمک رسانی ها انجام می شود، تا آن کودک یتیم و یا مستند نگاهش به دفتر مشق، و کیف و کفش های پسر یا دختر همسایه نباشد و آه حسرت او از نداری، دل زمان و زمان را نلرزاند.

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان