آخرین اخبار

5. خرداد 1397 - 15:12   |   کد مطلب: 33919
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان:
آمار مسمومیت بر اثر مصرف قارچ سمی در همدان به 47 نفر رسید
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: تا این لحظه 47 نفر در اثر مصرف قارچ سمی در استان همدان مسموم شدند که یکی از آنان در شهرستان رزن فوت شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ حوالی ظهر امروز خبری با عنوان تاکنون "مسمومیت40 نهاوندی براثرمصرف قارچ در یک ماه گذشته تأیید نشده" منتشر شد، این جمله از سوی «عباس اولیاسمیع» مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان عنوان شده بود، وی گفته بود که پس از بررسی های لازم آمار دقیق اطلاع رسانی می شود.

حال امروز بعدازظهر، پنجم خرداد ماه، اولیاسمیع در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: آمار مسمومیت بر اثر مصرف قارچ سمی در همدان به 47 نفر رسید که یکی از آنان همان نفر فوت شده در شهرستان رزن است.

وی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون نیز 37 نفر در نهاوند، پنج نفر در ملایر، چهار نفر در رزن و یک نفر در فامنین به دلیل استفاده از قارچ سمی دچار مسمومیت شدند و این آمار تا این لحظه مورد تأیید واقع شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان افزود: امیدواریم مردم با پرهیز از مصرف قارچ فله و یا کندن قارچ از دل طبیعت در حفظ سلامتی خود کوشا باشند. 

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان