آخرین اخبار

26. آبان 1398 - 6:29   |   کد مطلب: 36840
در دانشگاه پیام نور تویسرکان، شاهد سیری دانشجویان از بوی سیر در آشپزخانه آن هستیم که محل دپوی سیر شده و سوله ورزشی دانشگاه که قرار است به مکانی برای تولید کود تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شنیده شده این روزها در راستای درآمدزایی در دانشگاه پیام نور آشپزخانه این دانشگاه به محل دپوی سیر تبدیل شده  و قرار است به زودی ورزشگاه دانشگاه هم به مکانی برای تولید کود شیمیایی تبدیل شود.

از بوی سیری که دانشجویان را سیر کرده و گلایه مندی آنان را به اوج رسانده به سادگی نمی گذریم و اما بهتر است در حال حاضر روشن شود و مسئولان دانشگاه برای همشهریانمان توضیح دهند و شفاف سازی کنند که؛

 آیا برای تحویل این دو مکان مزایده ای انجام شده و شرایط برگزاری مزایده به صورت قانونی بوده؟ آیا آن گونه که شنیده شده برای مزایده آشپزخانه دانشگاه تنها دو نفر شرکت کننده حضور یافته و با حضور این دو متقاضی مزایده وجهه رسمی و قانونی به خود گرفته است؟ آیا صحت دارد که مزایده آشپزخانه دانشگاه پیام نور را یکی از کارمندان و یا برادر برنده شده است؟

چرا باید سوله ورزشی دانشگاه را به مزایده بگذارند و دانشجویان برای ورزش از یکی از سالن های ورزشی شهر بهره مند شوند؟

آیا یک مکان علمی باید این گونه و با این شرایط به مزایده گذاشته شود؟ حقوق دانشجویان در این میان اگه طبق سیاست های دولت است چرا باید رعایت نشود؟

همه این ها موراردی است که امید می رود، مسئولان متولی پاسخگو شوند و برای مردم #شفاف_سازی کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان