آخرین اخبار

4. خرداد 1399 - 12:34   |   کد مطلب: 38331
کم حوصلگی مسئولان تویسرکانی در سالروز فتح خرمشهر؛
تمام برنامه های سوم خرداد تویسرکان: غبارروبی گلزار شهدا!
همه برنامه های سوم خرداد در تویسرکان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، تنها غبارروبی گلزار شهدای گمنام بود، این در حالی است که در تمام شهرستان های استان همدان برنامه های متنوع بسیاری به پاس این روز بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سوم خرداد ماه هر سال که می شود، همزمان به دلیل سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات الی بیت المقدس و به پاسداشت سالروز این روز عظیم و آزادی آن شهر فداکار از چنگال رژیم بعث عراق، همه مردم ایران با خرمشهری ها شادی خود را به طرق مختلف به نمایش می گذارند و در جای جای ایران اسلامی برنامه های متعددی برگزار می شود.

از برپایی نمایشگاه عکس گرفته تا معرفی شهدای هر شهرستان که در آزادسازی خرمشهر نقش آفرین بودند.

به طور طبیعی مراسم های مختلف به دلیل شیوع کرونا رنگی دیگر به خود گرفته بود، با این حال روز گذشته همچنان مراسم های گرامیداشت این روز بزرگ در تمامی شهرستان های استان همدان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به جزء تویسرکان برگزار شد.

در همدان همزمان با این روز تاریخی با حضور جمعی از مسئولان استان از خانواده سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی تجلیل شد.

همچنین کاروان مقاومت در ملایر به راه افتاد، در حواشی حرکت این کاروان، از رژه موتوری و خودرویی گرفته تا روایت خوانی در خیابان ها موج می زد.

در  شهر بهار نیز مدافعان امنیت از مدافعان سلامت تجلیل کردند و فرمانده سپاه شهرستان بهار به همراه جمعی از بسیجیان گردان امنیتی امام علی علیه السلام، از کادر درمان بیمارستان آیت الله بهاری به پاس قدردانی از زحمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا تجلیل کرد.

اما تمام برنامه های سوم خرداد در تویسرکان تنها غبارروبی گلزار شهدای گمنام در تپه نورالشهداء بود و بس.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان