آخرین اخبار

3. بهمن 1393 - 16:33   |   کد مطلب: 17328
امام جمعه تویسرکان اهانت سخنگوی دولت و برخی دولتمردان به منتقدان را دور از ادبیات دولت دانست و گفت: به حقیقت ما تا کی می خواهیم گفتمان بدبینانه را ادامه بدهیم.

به گزارش رودآور   «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان به اظهارات و اتهامات سخنگوی دولت نسبت به منقدان و تحلیل گران اشاره کرد و گفت: برخی تحلیل گران برخی اقدامات آقای ظریف وزیر امور خارجه از جمله قدم زدن وی با  وزیر امورخارجه آمریکا در فرانسه آن هم در شرایطی که این کشور به پیامبر اسلام(ص) اهانت کرده بود را مورد انتقاد قرار دادند با این وجود سخنگوی دولت عملکرد منتقدین را سخیف عنوان کردند.

وی اظهار کرد: به هر حال انتقاد شده است، اما این که سخنگوی دولت بگوید که انتقاد به پیاده روی وزیر در ژنو را خیلی سخیف است و به منتقدین توهین می کند و آنان را نادان می شمارد از ادبیات دولت به دور است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان خطاب به دولمتردان افزود: به حقیقت ما تا کی می خواهیم گفتمان بدبینانه را ادامه بدهیم، اتهام زنی خوب نیست بالاخره تحلیلی ارائه شده است به جا بود سخنگوی دولت اگر نظر و تحلیل بهتری دارد تبیین کند اینکه منقدین سخیف توصیف کند و این گونه انتقادهای دیگران را نادان توصیف کند جدا از ساحت سخنگوی دولت به دور است.

آیا راندهای وارد کننده به تولیدات داخلی ضربه زدند یا تحریم ها؟

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: این روزها شاهد بودیم وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت تحریم ها تأثیر گذار بوده و ما را عقب نگه داشته است! ما می گوییم آقای وزیر درست است تحریم ها تأثیر گذار بوده اما آیا راندهای موجود در حوزه صنعت و تجارت تأثیر گذار نبوده؟ آیا باندهای وارد کننده، باندهای ثروت که توطئه دارند تا تولیدات داخلی را فلج کنند تا به وسیله واردات پول های هنگفت به جیب بزنند آیا این گونه موارد تأثیر گذار نبوده؟آیا واقعا صنعت، معدن و تجارت و گروه شما در حمایت از تولید موفق بوده؟ آیا راندهای وارد کننده به تولیدات داخلی ضربه نزدند؟

برخی ابراز نظرهای برخی دولتمردان فرصت سوزی است/ دولتمردان به جای این گونه با یأس سخن گفتن ها اگر بتوانند راند را از کشور بردارند

وی خطاب به وزیر صنعت و معدن افزود: آقای وزیر درست است که تحریم ها مؤثرند امام این گونه بیان ها دشمن را در سیاست فشارش محکم تر می کند مگر نه این است که گفتمام ایران گفتمان امام راحل است، امام فرمودند تحریم ها برای ما فرصت است.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: دولت مردان باید از این تهدیدها فرصت بسازند، این گونه ابراز نظرها فرصت سوزی است چرا آب به آسیاب دشمن بریزیم؟ دولتمردان به جای این گونه با یأس سخن گفتن ها اگر بتوانند راند را از کشور بردارند به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت خیلی از مشکلات ما حل می شود.

رگ حیاتی منطقه در دستان جمهوری اسلامی/ در مقابل تهدیدات نفتی دشمنان، ایران می تواند تنگه هرمز را ببندد

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه امروز آمریکا متزلزلترین وضعیت را دارد، گفت: این ادعا نیست چرا که مرگ به سراغ شخص اول پایگاه امریکا در منطقه یعنی عربستان آمده است و فرعون عربستان دیگر نیست.

وی افزود: اگر آن ها می گویند ما اجاه نمی دهیم نفت ایران به دنیا صادر شود ما هم امروز اقتدار و توانایی داریم و می توانیم بگوییم، اگر قرار است نفت ما صادر نشود ما هم اجازه نمی دهیم از تنگه هرمز و خلیج فارس نفتی عبور کند.

مسئولان به جای این همه لبخند، تهدید هم داشته باشند

خطیب نماز جمعه تویسرکان تصریح کرد: رگ حیاتی آنان در دستان جمهوی اسلامی ایران است، این خوب نیست که تمام حیاتمان را دست آن ها باشد، به جای این همه لبخند انتظار این است که مسئولان ما برخوردی جدی تری و تهدید هم داشته باشند چرا که برگه برنده دست ما است.

دولتمردان نباید اینقدر منفعل عمل کنند/برگه برنده یعنی تنگه هرمز در دستان ایران است

حجت الاسلام موحدی با تأکید بر اینکه امروز توان نظامی و اقتدار ما و تسلطی که در خاورمیانه دارد بهترین فرصت است و ما نباید اینقدر منفعل عمل کنیم، افزود: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یک امیتاز منحصر به فرد داریم چرا که می توانیم بگویم خلیج فارس را ناامن می کنیم و تنگه هرمز را می بندیم.

وی عنوان کرد: ایران نه تنها خودش می تواند این اقدام را انجام دهد، بلکه اگر به حزب الله که به عنوان بازوی ایران اسلامی است هم اشاره کند، این گروه و دیگر هم پیمانان ایران نیز توانایی دارند تا فضا را برای آمریکا و مزدوران آن در منطقه ناامن کند.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: ای کاش مذاکرات به خاطر اهانت به ساخت نبوی چند روز به تأخیر می افتاد تا حساب کار دست آمرکیا و 5+1 می آمد و امیدواریم از این پس از اهرم تهدید نیز ایران استفاده کند که به طور قطع نتیجه می گیرد.

نامه رهبری به جوانان اروپایی فضای جوانان اروپایی را دگرگون کرد

حجت الاسلام موحدی در ادامه با بیان اینکه سناریو و پروژه اسلام هراسی از سوی دشمنان اسلام شتاب بیشتری به خود گرفته است، گفت: باید در مقابل این سناریو وقیحانه که توسط سران اروپایی و آمریکایی مورد حمایت است، بیاستیم.

وی به  نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اشاره کرد و افزود: این نامه فضای جوانان اروپایی را دگرگون کرد چرا که رهبر معظم انقلاب از جوانان اروپایی خواستند که خود به طور مستقیم به قرآن مراجعه کنند و در میان این همه تبلیغات منفی جوانان خود با دریافت حقیقت به داوری بپردازند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با تأکید بر اینکه رفق و مدار از محبوبترین امور نزد خداوند متعال است، گفت: مدار داشتن با یکدیگر و گذشت و بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل اطراف از ویژگی های مؤمن حقیقی است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان