آخرین اخبار

21. فروردين 1394 - 21:40   |   کد مطلب: 17939
بخش های به اصطلاح حساس فیلم هندی "یکی پیدا شد" همانند هنگام خداحافظی موجود فضایی و معلول درمان شده توسط موجود فضایی آهنگ "خدایی خدا غریبه" پخش می شود، که بعید به نظر می رسد آهنگ موجود این بخش ها مربوط به اصل فیلم و از سوی شرکت سازنده هندی باشد.

به گزارش رودآور، همگان از تأثیر موسیقی بر ذهن و روان افراد مطلع هستند، آهنگ ها و موسیقی هایی که گاهی ما را شاد و گاهی ما را خندان می کنند.

تأثیر موسیقی بر روح و روان آدمی به گونه ای است که در دین مبین اسلام بر جهت دادن مثبت به صداهایی که می شنویم تأکید بسیار شده است و علمای دین و مراجع نیز بر این تأثیر اذعان دارند.

ظهر امروز جمعه اقدامی عجیب از سوی شبکه نمایش با پخش یک فیلم هندی با عنوان "یکی پیدا شد" با زیر آهنگ "خدایی خدا غریبه" حیرت عده ای را برانگیخت.

در این فلیم سینمایی گه گفته می شود در ایام نوروز نیز از تلویزیون پخش شد و فردا نیز قرار است تکرار آن پخش شود، موجودی فضایی با فرود بر روزی زمین به فردی که دچار معلولیت ذهنی است کمک می کند، بخش های به اصطلاح حساس فیلم همانند هنگام ورود سفینه فضایی به زمین و یا لحظه خداحافظی موجود فضایی و معلول درمان شده توسط موجود فضایی آهنگ "خدایی خدا غریبه" پخش می شود، که بعید به نظر می رسد آهنگ موجود این بخش ها مربوط به اصل فیلم و از سوی شرکت سازنده هندی باشد.

بخش هایی از شعر خدایی خدا غریبه  که با آهنگ مذکور خوانده می شود را همه به خاطر دارند و ناخودآگاه با شنیدن آهنگ، اذهان به اشعار مورد نظر می رود، تلفیق اینگونه گونه آهنگ ها و این چنین فیلم ها تا چه اندازه مجاز است و آیا اصلا مجاز است؟! امید است که اگر این اقدام توسط صدا و سیمای کشورمان صورت گرفته باشد از روی ناآگاهی باشد.

و اما معلوم نیست فرهنگ ما با این شتاب به کجا می رود و چه شخص حقیقی و یا حقوقی باید پاسخگوی این گونه اقدامات عجیب و تأمل برانگیز صدا و سیما باشد و چگونه م یخواهیم با این گونه تغییرات و تحوالات سبک زندگی اسلامی را در جامعه ای اسلامی پیاده کنیم؟

رودآور بی صبرانه منتظر پاسخگویی مسئولان امر به ویژه مسئولان فرهنگی کشوری است.

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان