آخرین اخبار

29. فروردين 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 17999
به بهانه روز 29 فرودین ماه؛ روز ارتش جلیل سوری جانباز تویسرکانی یادداشتی برای خوانندگان خوب رودآور ارسال کرده است.

به گزارش رودآور، جلیل سوری؛ راوی دفاع مقدس در یادداشتی نوشت؛ به بهانه 29 فرودین ماه و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه آفرینی های لشگر خوبان است، قلم به دست گرفته شاید بتوان ذره ای از پای مردی این سربازان ولایت را به یاد آورد.

با پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در سال 57 به رهبری حضرت امام(ره)، ارتشیان که یکی از بازوان توانمند انقلاب بودند وارد میدان نبرد شدند و با شروع ناامنی در کردستان با تمام توان آماده  و خدمات ارزشمندی را در تاریخ انقلاب مان ثبت کردند.

با شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریورماه سال 59 مسئولیت این نیرو دو چندان شد و در غرب و شمال غرب و جنوب برای مبارازه با بعثیان وارد عمل شدند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از متوقف کردن متجاوز با همکاری، هماهنگی و همدلی و وحدتی یکپارچه با دیگر نیروهای مسلح و مردمی تحت زعامت حضرت روح الله ضربات کوبنده ای را بر علیه غارتگران و همه دشمنان آغاز کردند و با انجام 48 عملیات در طول دفاع مقدس دشمن را تا آن سوی مرزها بیرون راندند، 48 هزار شهید را به انقلاب هدیه کردند، و لوح زرینی از شجاعت ها و ایثارگر ی ها را در تاریخ به یادگار گذاشتنند.

مصداق آن پیام حضرت امام(ره)  است که فرمودند: حماسه و ایثار و شهادت و عزت و سربلندی شما لشکریان اسلام دل تمامی میهن دوستان و اسلام باوران را شاد کرد.

همچنین بزرگ جانباز انقلاب، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای در بیانی زیبا از نیروی زمینی این چنین یاد کرده اند: ارتش حقیقتا تجسمی از چهره ها و شخصیت های ایده ال در یک نظام عقیدتی، اسلامی و فکری است و در بهترین شرایط آمادگی رزمی را در همه رمینه ها دارد و به عنوان بازوی ولایت با تمام توان در خدمت انقلاب انجام وظیفه می کند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان