آخرین اخبار

13. تير 1394 - 0:53   |   کد مطلب: 18644
القای نا امیدی و بزک رسانه ای امریکا از سوی صاحب منصبان دولتی ممنوع؛
ناامیدی ملی، آنچه دشمنان می خواهند!
در مقطع زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره جمهوری اسلامی ایران آماج شدیدترین حملات نظام سلطه و فریب جهانی از نوع جنگ نظامی، تحریم های اقتصادی، فشارهای سیاسی و تبلیغات ضد فرهنگی و نرم بوده است.

به گزارش رودآور، ملت ایران در حافظه تاریخی خود هیچ مقطعی را پیدا نمی کنند که کشورشان به واسطه خصومت ورزی ها، زیاده طلبی ها و سلطه خواهی های نظام سلطه جهانی و در راس آنها آمریکا، مشقات و سختی های زیادی را به جان نخریده باشند و از ابتدایی ترین و بدیهی ترین حقوق خود محروم نشده باشند.

در میان انبوه تحریم های اقتصادی، فشارهای سیاسی و نبردهای نظامی و رسانه ای، اصلی که هرگز در میان باور و عقاید عمومی مردم رنگ نباخته و با تاکید مکرر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری اقتدار، استقلال و سلطه ستیزی ملت بزرگ ایران را صیانت کرده، امید و نشاط و پویایی حاصل از آن است.

ملتی که روح امید، انگیزه و پویایی و هدف گزاری های آرمانی خود را به دست فراموشی بسپارد محکوم به افسردگی، انزوا، ذلالت و فرو پاشی و سقوط است و نمی توان مردم آن جامعه را انسان هایی زنده و اثر گذار به حساب آورد.

دشمنان ملت و نظام اسلامی ایران به خوبی دریافته اند که باید همه هجمه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود را متوجه تضعیف و تخریب امید و انگیزه در ایران کنند تا ملت الهام بخش ایران از مسیر روشن و مقتدرانه خود با یاس و ناامیدی به عقب برگردند.

بارها در کنکاش های و تحلیل های هوشمندانه و آسیب شناسی های عمومی این نکته آشکار و شفاف شده که ناامیدی ، کسالت و شکاف در میان مردم از بزرگترین حربه های ابلیس جهانی برای گستراندن تارهای عنکبوتی و شیطانی خود در افکار عمومی مردم ایران است.

در این میان کسانی که دانسته و یا حتی نادانسته به صف مبلغان یاس و ناامیدی ملی می پیوندند و با سخنان، موضع گیری ها و رفتارهای خود دلسردی و ایستایی را به ذهن و روحیه مردم القا می کنند در حقیقت یا خائنان مغرض هستند و یا جاهلان مرعوب در برابر هیمنه ظاهری ابرقدرت های جهانی.

این حقیقت از حافظه ملت مقتدر ایران پاک نمی شود که هر گاه در برابر شیطان بزرگ و شیاطین متحد او با قدرت و عزت ایستاده اند، به قله های پیروزی در عرصه های علمی، فن آوری، عقیدتی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دست یافته اند و هرگاه با آمیزه ای از ترس و ناامیدی هر چند محدود با دشمن روبه رو شده اند، راه را برای گام های زیاده خواهانه و سلطه جویانه وی هموارتر کرده اند.

دولت یازدهم با شعار نشاط محور تدبیر و امید پا به عرصه مدیریت کلان کشور نهاد و تعمیق و گسترش امید، انگیزه و پویایی در لایه های مختلف اجتماعی را از اصول محوری و سیاست های بنیادی خود معرفی کرد. سیاستی که همه آنهایی که به پیشرفت، توسعه و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور آن را می خواهند از اصل آن استقبال و حمایت کردند.

در این میان اما به هیچ وجه معقول به نظر نمی رسد که در بدنه دولت تدبیر و امید، افرادی در راس امور به کار گرفته شوند که نه تنها نشانه ای از تدبیر و امید در آنها دیده نمی شود بلکه گاه گاه شعله سوزان ناامیدی و یاس را بر دامن اذهان عمومی می پراکنند و امور خرد و کلان اجرایی و مدیریتی کشور را فرورفته در باتلاقی نشان می دهند که دیگر یارای ایستادن و نجات و رهایی ندارد.

از این مساله که برخی از صاحب منصبان دولتی در رده های مختلف مدیریتی همه چیز را در همه جا و برای همه کس به خواست جهان غرب و لطف و عنایت متحدان آنها گره بزنند گاهی بوی بی تدبیری و نا امیدی به مشام می رسد و نه تدبیر و امید.

زیبنده و شایسته است آنهایی که اقتدار و صلابت لازم برای سکان داری مسوولیت های مختلف در نظام اسلامی را در خود مشاهده نمی کنند به حکم صداقت و از روی عقلانیت و حداقل میهن پرستی و وطن دوستی، راضی به وارد آمدن آسیب های مخرب و خسارت بار به اهداف و آرمان های بلند ملت مقتدر ایران نشوند و ترس، یاس و ناامیدی را در فضای جامعه نهادینه نکنند که بی شک این کار با اصل واقع بینی تفاوت های بزرگ و بنیادی دارد و نه تنها خدمت به مردم ایران نیست بلکه زمینه اسارت ملت ایران در بلند مدت را فراهم می کند./امید 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان