آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 10:13   |   کد مطلب: 21663
اساسا اصلاح طلبان قرار است از انتخاب کرباسچی به عنوان تأمین کننده خرج و مخارج انتخابات چه لذتی ببرند؟ و چگونه در آینده از خجالت کرباسچی دربیانید و دونگ های خود را با این محکوم اقتصادی حساب کنند؟ و باز چگونه می توانند پاسخگوی اذهان عموم باشند که برای چه یوق فراموشی سیاسی ـ اقتصادی را بر گردن خود نهانده اند؟!

به گزارش خبرنگار رودآور، در زمان سفر و یا عزم جزم کردن برای رفتن به گردش های روزانه و برای آنکه همسفران از بیرون رفتن لذت ببرند و دغدغه پرداخت هزینه ها را نداشته باشند و تعارفی در میان نباشد، یکی از رفقا مسئولیت پرداخت تمام هزینه ها را بر عهده می گیرد و در آخر سفر، متناسب با تعداد افرادی که در مسافرت هستند هر کسی یا هر خانواده دنگ هزینه کردهای خودش را پرداخت می کند و در اینجا به کسی که هزینه های اولیه را متقبل شده است مادر خرج می گویند.

حال خبرهای  گوناگونی از مادرخرجی کرباسچی در انتخابات آتی برای اصلاحات در میان است؟ چند سوال این جا مطرح می شود؛ اصلاح طلبانی که تا امروز همچنان رحیمی را چماق کرده و بر سر دولت قبل میزدند، حالا چرا یک محکوم اقتصادی را به عنوان مادرخرج خود انتخاب کردنده اند؟ و اساسا اصطلاحات قرار است از این انتخاب چه لذتی ببرند؟ و در آینده از خجالت کرباسچی دربیانید؟ و چگونه دنگ های خود را با این محکوم اقتصادی حساب کنند؟

و یکی هم از اصلاحات بلند نمی شود تا موضوع مدیریت دخل و خرج انتخابات آتی اصلاحات را که گویا کرباسچی متقبل شده است، روشن کند و صحت و سقم موضوع مطرح شده را برای اذهان عموم روشن سازد.

کرسباسچی همان مفسد اقتصادی است که طبق اسناد و مدارک موجود در زمان محاکمه اش توسط دولت خاتمی حمایت می شد و بالاخره اددگاه وی در آن سال ها محکومش کرد، کرباسچی حال با چهره ای عوام فریبانه تر وارد گود سیاسی شده است و از طریق اصلاحات به دنبال منافع خود و این روزها دایه مهرمانتر از مادر می شود و حرف از اطاعت از رهبری درباره پروژه نفوذ به میان می آورد و می گوید: «این فرمایش رهبری را از جان و دل می‌پذیرم که پروژه نفوذ بزرگ‌ترین ضربه را به جمهوری اسلامی می‌زند. این نفوذ همان نفوذی که تلاش می‌کند این عناصر توانمند را در باور جامعه سست کند. نفوذی نمی‌گوید من کارگزارم بلکه او با حزب‌اللهی‌ترین قیافه جلو می‌آید. نفوذی از ارزشمندترین سمبل جهاد و شهادت استفاده می‌کند و به گردن می‌اندازد و در راهپیمایی شرکت می‌کند و بعد هم آبروی کشور را با فساد اقتصادی می‌برد و فرار می‌کند و از کشور خارج می‌شود. این نفوذ است. دنبال کسانی باید گشت که اینها را فراری دادند. اینها نفوذی هستند.»

یکی هم این وسط پیدا نمی شود تا از کرباسچی بخواهد که مروری به گذشته داشته و فیلم فیلم محاکمه خود را با دقت ببیند که چگونه آن روزها برای نحراف کردن دادگاه قیافه ای تمام حزب اللهی به خود می گیرد وآیات قرآن و احادیث را با چه ترفندهایی به زبان می آورد.

و این اصلاحات هستند که امروز باید پاسخگوی اذهان عموم باشند؟ که چگونه و برای چه یوق فراموشی سیاسی ـ اقتصادی را بر گردن خود نهانده اند.

این سوالات و صدها سوال دیگر از اصلاح طلبان است که اذهان عموم را به خود مشغول کرده است و آیا نباید اصلاحات که سنگ مبارزه با مفاسد اقتصادی را به سینه می زنند، حال امروز پاشخگو باشند؟!

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان