آخرین اخبار

25. بهمن 1394 - 16:11   |   کد مطلب: 21670
این روزها عده ای در داخل کشور سنگ تفنگداران متجاوز آمریکایی را به سینه می زنند و برای آنها دایه مهربانتر از مادر شده اند.

به گزارش رودآور به نقل از نسیم سرخس، امروز متاسفانه در فضای مجازی و حقیقی جامعه ما دست نوشته ای می چرخد تحت این عنوان که «سرباز محترم سلام و احترام نه اسمت را می دانم و نه رسمت راه همین قدر می دانم به حکم سرباز بودن موظفی به اطاعت از فرماندهان، ظاهرا در آبهای کشور من به اشتباه  و به خاطر نقص فنی دستگاهایتان وارد شده ای اگر چنین است تو مهاجم نیستی؛ مهمان راه گم کرده ای که موظف بوده ام پذیرایی ات کنم و با احترام به فرماندهانت برگردانم…!؟

و یا اینکه اعلام کرده اند که این کار صدا و سیما در مورد سربازان اسیر آمریکایی کرد نه از نظر اخلاقی و نه سیاسی و نه فرهنگی و نظامی صحیح و عاقلانه نیست، ما حق نداریم دشمن را تحقیر کنیم، ما حق نداریم احساسات آنها را جریحه دار و ما حق نداریم گریه یک سرباز را پخش کنیم؛ این سربازها نماد استکبار نیستند، این سربازها پدر و مادر دارند؛ زن و نامزد و فرزند دارند و خیلی از این حرف ها که واقعا از بیانشان شرم دارم».

برای کسانی که این متن ها را منتشر می کنند باید تاسف خورد و بیان کرد که بعضی از هموطنان ما آگاهانه یا ناآگاهانه برای آمریکایی ها و اروپایی ها مادر و برای هموطنان خودمان نامادری هستند.

برای سربازهای آمریکایی که از آن طرف دنیا آمده اند در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس برای غارت و استبداد دلسوزی نکنید.

اول از خودمان بپرسیم واقعا آن ها در عراق و افغانستان و پاکستان و خلیج فارس و خاورمیانه چه می خواهند؟ و ثانیا دلمان برای شهید نادر مهدوی عزیز بسوزد که وقتی در خلیج فارس اسیر آمریکایی ها شد او و یارانش را بر روی عرشه ناو آمریکایی گوشت تن این عزیزان را باچاقو کندند و با میخ و چکش، تن آنها را سوراخ سوراخ کردند و به صلیب کشیدند تا سرانجام این چنین وحشیانه آنها را به فیض شهادت رساندند.

دلمان برای هواپیمای مسافربری بسوزد که حامل زن و فرزندان و بچه های خردسال این مملکت بود و ناو آمریکایی تمام این فرزندان بی گناه را در هوا تکه تکه کرد و جنازه هایشان را بر روی آبها شناور و فرمانده ناو مدال افتخار گرفت.

دلمان برای ۲۳۰ هزار شهید و ۴۰۰ هزار جانبازی بسوزد که در طول ۸ سال دفاع مقدس همین آمریکایی ها اتاق جنگ صدام را تشکیل دادند و انواع و اقسام کمک های تسلیحاتی و مستشاری انجام می دادند.

دلمان برای برادران مسلمان مان در عراق و سوریه بسوزد که روزانه به خاطر حمله همین سربازها تعداد زیادی کشته می شوند و زنانشان مورد تجاوز قرار می گیرند.

دلمان برای افغانستان و پاکستان بسوزد که خانه های آنها را هواپیمای بدون سرنشین همین سربازها بمباران می کنند.

دلمان برای کودکان و زنان سوری و عراقی بسوزد که از دست داعش که سگ هار و نوکر همین سربازان آمریکایی هستند روزانه فراری اند و به خاک و خون کشیده می شوند.

آری کار صدا و سیما اشتباه بود که گریه این مستکبران و قلدرهای وحشی جهان را نشان داد. اول باید گوشه های از خیانت ها و تجاوزهای این سگان هار را در منطقه نشان می داد و بعد گریه آن ها را.

افتخار کنیم و خوشحال باشیم که اقتدار نظام اسلامی و انقلاب امام روح الله تمامی این مستکبران را خوار و ذلیل کرد.

دکتر اسحق ابان

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان