آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 12:28   |   کد مطلب: 21697
شایعات ائتلافی در تویسرکان این روزها در فضای مجازی و حقیقی به گوش می رسد که که پررنگ نیست، اما جای سوال و اما و اگر های بسیاری دارد، که دست های پشت پرده ای آن را برای مردم تویسرکان رقم می زنند، دست هایی که قرا است منافع مردم شهرستان را به باد دهند و تنها به دنبال خیمه شب بازی هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور، چندی است موضوع ائتلاف سه نفر از کاندیداهای رد صلاحیت شده تویسرکان با یکی از چهر های بومی شهرستان در فضای مجازی  و حقیقی شندیه می شود، که به موضوع یاد شده از منظر یک فرد بی طرف که در جریان ماجرا است، مسئله را بررسی می کنیم.

***مخالفان ائتلاف:

ـ پس از رد صلاحیت کاندیدای مذکور افکار عمومی(نه افکار حامیان درجه یک) آنان را ترد کرده اند و به سمت هر کاندیدایی بروند کاهش رأی خواهند داشت.

ـ کاندیدای بومی که موضوع هدف ائتلاف است فردی بی آلایش است که اهل باندبازی های سیاسی و وعده و عیده های پوشالی نیست و ائتلاف با افراد و صاحبان پول و زر و تزویر به طور کامل بر ضرر ایشان است.

ـ حمایت افراد رد صلاحیت شده جز ریزش رأی چه چیزی عاید یک چهره بی آلایش مردمی نمی کند.

ـ ائتلاف افرادی که اعتقاد دارند « نماینده باید کسی باشد: که ما دستش را بگیریم و تاتی تای ببریم» با یک چهره روستایی بی آلایش دقیقا حرکت و بازی در پازل آنان است و این اصلا به نفع کاندیدای مورد نظر نیست.

ـ پاسخ این سؤالات را چه کسانی می دهند؟!

ـ چرایی و علت اصلی ائتلاف مذکور چیست؟ چرا قبل از رد صلاحیت برخی از این کاندیداها، حامیانشان کاندیدای مورد نظر بومی را تخریب می کردند و با الفاظی از جمله «ساده لوح، روستایی، ضعیف» و هزار حرف همانند این تمسخر می کردند؟ خواسته ائتلاف چیست؟ چه مطالبه ای بعدها خواهند داشت؟ از لجاجت سیاسی چه کسی و یا کسانی ائتلاف خواهند کرد؟ و چرا و چگونه اسناد اقدامات نماینده قبلی به راحتی در اختیار مردم و هواداران  این کاندیدا قرار می گیرد؟ آیا این گونه حرکات جرم نیست؟ توطئه بسیار پیچیده تر از ساده انگاری ها است.

*** موافقان ائتلاف:

ـ گزینه بومی موجود فردی ضعیف است و به راحتی قابل مدیریت و می توان بعدها بهره برداری لازم را برد.

ـ هر کسی به جز یک فرد قوی رأی بیاورد به نفع ما است و گرنه کما فی سابق تا چهار سال آینده از چرخه تأثیرگذاری مدیریت شهرستان دور خواهیم بود.

ـ با وارد کردن گزینه مورد نظر در پازل سیاسی شهرستان و زد و بندهای سیاسی و توهین و تخریب و شاید خرید و فروش رأی نامبرده برای همیشه از عرصه سیاسی شهرستان کنار خواهد رفت. یعنی با یک تیر دو نشان زدن که خارج کردن کاندیدای بومی رقیب از گردنه صحنه های سیاسی انتخابات آینده.

ـ در این دوره هزینه زیادی برای حامیان این کاندیداها شده است اگر بنا است غرق شویم این روستایی تازه از راه رسیده را با خود غرق می کنیم.

رودآور قضاوت را بر عهده خود مردم فهیم شهرستان می گذارد.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان