آخرین اخبار

16. آذر 1395 - 15:27   |   کد مطلب: 25498
در حالی مسئولان دانشگاه بوعلی سینای همدان با مناظره و سخنرانی رسائی مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی مخالفت کردند که چندی پیش با حضور زیباکلام که فردی شناخته شده و تندرو با مواضع و عقایدی مشخص در حمایت از رژیم صهیونستی اشغالگر قدس است موافق بودند.

به گزارش خبرنگار رودآور، با وجود آنکه روحانی درباره آزادی بیان حرف ها و سخنرانی های متعددی داشته است و وعده و وعیدهای متعددی به مردم از معیشت آنان گرفته تا آزادی بیانشان داده بود، این روزها هر چه به پایان دولت یازدهم نزدیک می شویم شاهد لغو سخنرانی های مسئولان انقلابی و دلسوز نظام از سوی استانداری ها و مسئولان دانشگاهی به ویژه در روز دانشجو هستیم.

سابق بر این هم با وجود مطرح شدن گفتمان های ظاهری به اصطلاح آزادی بیان شاهد بسته شدن تعدادی از نشریات و گاهاً خبرگزاری ها و پایگاه های خبری انقلابی بودیم که تنها دغدغه آنان رفع مشکلات مردم و بیان مطالبات آنان در راستای اجرای درستی در جامعه بود و دولت راستگویان! و تاکنون شاهد هستیم دولت یازدهم برخوردهای نامناسبی با این گونه دلسوزان نظام داشته است.

و حال این روزها که به مناسبت روز دانشجو قرار بود مناظره ای با عنوان "آزادی بیان در دولت یازدهم" در دانشگاه بوعلی سینای همدان با حضور "مهدی رحمانیان" مدیرمسئول روزنامه شرق و "حمید رسائی" مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی برگزار شود، از سوی مسئولان این دانشگاه با توجه به عدم حضور مدیر مسئول روزنامه شرق لغو شد و مسئولان دانشگاه با سخنرانی رسائی هم مخالفت کردند.

این در حالی است که چندی پیش مسئولان همین دانشگاه اجازه حضور فردی با سابقه تندرو بودن علیه آرمان های انقلاب همچون صادق زیبا کلام در دانشگاه موافقت کرده بودند، زیباکلامی که بر خلاف نامش به جای حمایت از ارزش های انقلابی، حرف از حمایت از رژیم صهیونستی اشغالگر قدس می زند و در سر سودای جانب داری از دیکتاتوری رضاخانی می پروراند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان