آخرین اخبار

27. آذر 1395 - 18:11   |   کد مطلب: 25691
جشنواره تئاتری که نام بین المللی را یدک می کشید و تنها شبیه به یک مهمانی دور همی چند روزه شبیه بود در همدان تمام شد، چرا که نه در مراسم افتتاحیه و نه اختتامیه مسئولان استانی برای آن تره خورد نکردند.

به گزارش رودآور؛فرشید گلمحمدی در یادداشتی نوشت؛ جشنواره بین المللی تئاتر در همدان تمام شد، اما این جشنواره آن اندازه که ارشادی ها برای آن سر و دست شکستند اهمیت نداشت، چرا که نه در مراسم افتتاحیه و نه اختتامیه مسئولان استانی برای آن تره خورد نکردند.

نه در بدو حضور مهمانان و نه هنگام خداحافظی بالاترین مقام استانی یعنی استاندار، حتی رغبتی برای حضور در یکی از مراسم ها را نداشت و حتی امسال به دلایل مختلف خبری هم از ضیافت شام استاندار برای مهمانان نبود تا لااقل گپ و گفتی صورت بگیرد.
مهم نبودن این جشنواره در اینجا ختم نمی شود و زمانی که وزیر ارشاد یک کشور برای حضور در یکی از دو مراسم افتتاح و اختتام افتخار حضور نمی دهد معنای آن بی اهمیتی آن برای آقایان پایتخت نشین است و تأسف آن اینکه با وجودی که جشنواره تئاتر کودک را به نام همدان در کشور و شاید در جهان بشناسند اما همدانی ها در این جشنواره هیچ تأثیرگذاری نداشته و ندارند و فقط حکم یک میزبان ساده را برای وزارت خانه ای ها داشتند.
و تنها نقطه قوت این جشنواره برگزاری کم نقص مراسم اختتامیه از دکور، نور، صدا و اجرا بود که توسط یک تیم 100 درصد همدانی برگزار شد، ذهاب و دوستانش برای حفظ آبروی همدانی ها سنگ تمام گذاشتند.

به امید روزی که مسئولانی در این استان منصوب شوند که برای اعتلای نام همدان تعصبی داشته باشند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان