آخرین اخبار

7. بهمن 1395 - 23:28   |   کد مطلب: 26430
به طور یقین این آمارهای دولت روحانی با واقعیت جامعه فاصله دارد. به جای انتقاد از نماینده ولی فقیه در استان، در بین مردم زندگی کنید تا آمارهای واقعی را درک کنید. البته اگر عینکی از جنس مردم بزنید...

به گزارش رودآور به نقل از  صبح قزوین؛ روز دوشنبه هفته جاری مطلبی در روزنامه ولایت قزوین به چاپ رسید که نیاز بود نکاتی را از باب امر به معروف متذکر شویم: 

امام جمعه محترم قزوین حضرت آیت الله عابدینی از زمانی که با حکم مقام معظم رهبری در این جایگاه خدمتگزاری منصوب شدند، سخنان انقلابی، شجاعانه و برگرفته از قرآن کریم در خطبه‌های نماز جمعه ایراد می‌کنند.

اما عده ای شخصیت مگس را دارند؛ تمام سخنان خیرخواهانه را رها می‌کنند و موشکافانه دنبال روزنه ای می‌گردند، که اشکال و اشتباهی کشف یا جمله ای از خطبه را به نفع خود تفسیر کنند. 

سوال اینجاست؛ اگر جمله ای از خطبه نماینده ولی فقیه، که برای کسی مبهم است، آیا باید امام جمعه را نشانه گرفت؟

در زمان آیت الله باریک بین عده ای از جوانان حزب اللهی قزوین نسبت به برخی از سیاست‌های ایشان منتقد بودند، اما ولایتمداری، اخلاق و جایگاه نماینده ولی فقیه هیچگاه اجازه نداد که حتی تلویحا به ایشان بی احترامی کنند. 

در هفته ای که گذشت برخی رسانه‌ها با ذوق زدگی شیطانی جمله ای را از امام جمعه محترم قزوین در فضای مجازی پخش کردند. البته دلیلش را می‌دانیم و قبلا هم گفتم که «انقلابی بودن هزینه دارد.» 

پیش بینی می‌شد جریان زر و زور و تزویر در استان قزوین که هیچگاه ولایتمدار نبوده، تاب و تحمل خطبه‌های انقلابی را ندارد و دشمنی خواهد کرد. 

از باب امر به معروف به دوستان رسانه ای عرض می‌کنیم که تضعیف علنی نماینده ولی فقیه مصداق دشمنی با رهبری است. اگر انتقادی هست، بروید و شخصی آن را بگویید، نه اینکه ناخواسته مهره دشمنان انقلاب شوید و جایگاه نماز جمعه و نماینده ولی امر مسلمین را نشانه بگیرد. 

اما نکته دوم:
در قسمتی از مقاله روزنامه ولایت خطاب به امام جمعه محترم قزوین آمده است که نباید معیارها و آمارهای دولتی را زیر سوال برد. 

آیا فراموش کردید در دولت قبلی، مسئولین هرچه آمار عمرانی، اقتصادی، تولیدی مطرح می‌کردند به طور مرتب می‌گفتید دروغ است، ملاک جیب مردم است؟؟ 

در دولت حسن روحانی که مورد دلخواه شماست، تناقضات فاحش آماری بین دولتمردان در مورد بیکاری، اشتغالزایی، برداشتن تحریم‌ها، رشد اقتصادی را نادیده می‌گیرید. 

آیا فراموش کردید حسن روحانی در مناظره انتخاباتی می‌گفت: (( ملاک جیب مردم است نه آمارها)) 

چرا نقد نکردید؟ چرا به رئیس دولت مطبوعتان خرده نگرفتید که معیارها را زیر سوال نبرید؟ 

ای کاش تعصب بی جا به دولت یازدهم نداشتید و اینگونه پس از سال‌ها فعالیت رسانه ای قلم خود و روزنامه ولایت را زیر سوال نمی‌بردید. 

رئیس جمهور محترمتان افاضه فرمودند که از رکود عبور کردیم...

یک پیشنهاد اما اگر قبول کنید؛ به بازار قزوین برویم و از تمامی کاسبان بپرسیم که در بازار رکود هست یا نیست و بعد آمار را رسانه ای کنیم؟؟ 

جرئت این کار را دارید؟؟ 

خودتان خوب می‌دانید جواب بازاریان قزوین چیست. یا کاسبان بازار قزوین دروغ می‌گویند یا آمار رئیس جمهوری؟ 

برای مردم ثابت شده است که دولت تدبیر، دولت راستگویان(!!) است. مصداقش همین سفر اخیر ریاست جمهوری به استان قزوین، که استاندار قزوین گفت: ((سفر هیئت دولت، قزوین را ده سال جلو خواهد برد.)) 

سوال: استاندار مورد دلخواه شما باتوجه به کدام آمار علمی چنین اظهار نظری کردند؟؟

هرچه آقای استاندار، مدیرانش را تهدید کرد که دستآوردهای سفر هیئت دولت تدبیر را بازگو کنند، فایده نداشت. 

این چه دستآوردی است که برای مراسم دهه فجر، مدیر استانی می‌گوید: ((پول بنر نداریم؟)) 

به طور یقین این آمارهای دولت روحانی با واقعیت جامعه فاصله دارد. به جای انتقاد از نماینده ولی فقیه در استان، در بین مردم زندگی کنید تا آمارهای واقعی را درک کنید. 

البته اگر عینکی از جنس مردم بزنید...

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان