آخرین اخبار

3. تير 1396 - 18:19   |   کد مطلب: 29184
باید این سوال را از رسانه و روزنامه هایی که این خبر را تیتر اول صفحه خود کرده اند پرسید که آیا بزرگ نشان دادن این اتفاق در حد صفحه اصلی روزنامه، خود به حاشیه بردن اصل حضور حماسی که هدف تخربیگران هم بوده است، نیست؟

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته در راهپیمایی روز قدس عده قلیلی در اقدامی غیر اخلاقی شعار هایی را علیه رئیس جمهور وقت سر دادند که خوشبختانه این اقدام توسط مسئولین و تریبون دارهای هر دو جناح زشت و محکوم شناخته شد.

اما نکته جالب ماجرا این است که همه طیف های سیاسی بر این متفق القول بودند که هدف این افراد به حاشیه بردن اصل حضور حماسی مردم در روز قدس بوده است؛ حال باید این سوال را از رسانه و روزنامه هایی که این خبر را تیتر اول صفحه خود کرده اند پرسید که آیا بزرگ نشان دادن این اتفاق در حد صفحه اصلی روزنامه، خود به حاشیه بردن اصل حضور حماسی که هدف تخربیگران هم بوده است، نیست؟ گویا این روزنامه ها از اصل هتاکی به رئیس جمعهور چندان ناراحت نیستند چرا که می توانند  بهره برداری سیاسی خود را از این اتفاق داشته باشند.

هم هدف بودن این اتفاق ناپسند که با دو سناریو جداگانه رخ داده است، باعث شده است که احتمال ارتباط رسانه های اصلاح طلب با افراد هتاک جدی تلقی شود.

با اندک تاملی میتوان روزنامه هایی که به فرموده رهبری نانشان در ایجاد اختلاف است را تشخصی داد، مردم به خوبی می دانند که روزنامه هایی که تیترشان با رسانه های بیگانه مشترک است، یقییناً در راستای منافع مردم فهیم ایران فعالیت نمی کنند.

 

در ادامه دو توصیه رهبر معظم انقلاب به رسانه و روزنامه ها را مرور میکنیم:

*ذهن مردم را مشغول مسائل فرعی نکنید

اینکه ما این همه عرض میکنیم، توصیه میکنیم، تأکید میکنیم، هم به مسئولین، هم به مردم، که خودتان را به مسائل فرعى سرگرم نکنید، براى خاطر این است. اینکه به مطبوعات، به رسانه‌ها، به روزنامه‌ها، به پایگاه‌هاى اینترنتى که امروز رواج پیدا کرده است، هى سفارش میکنیم که از وارد کردن حرفها و مطالب نادرست - که ذهن مردم را مشغول میکند - به فضاى ذهنى مردم پرهیز کنید، به خاطر این است.۱۹/۱۰/۹۱

 

*مطبوعاتی که نانشان در ایجاد اختلاف است

حالا بعضى‌ها - چه مطبوعات، چه بعضى از عناصر گوناگون - توصیه‌پذیر نیستند؛ آنها از ما توصیه نمی‌خواهند؛ معلوم نیست سیاستهاى بعضى از این دستگاه‌ها و مطبوعات و رسانه‌ها را کى معین میکند و کجا معین میشود - نانشان در ایجاد اختلاف است - اما آن کسانى که مصالح کشور را میخواهند، مایلند حقائق را غالب کنند، من توصیه‌ام به آنها این است که از این اختلافات جزئى و غیر اصولى صرف نظر کنند. ۰۴/۰۹/۸۸

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان