آخرین اخبار

24. مرداد 1396 - 19:15   |   کد مطلب: 30018
با اجرای پیاده‌راه سازی در میدان امام (ره) و خیابان اکباتان
ميهمانپذیرهای خیابان اکباتان از رونق می‌افتد
نماینده صنف ميهمانپذیران استان همدان گفت: پیاده‌راه سازی میدان امام (ره) و خیابان اکباتان موجب از رونق افتادن مهمانپذیرهای خیابان اکباتان می‌شود.

به گزارش رودآور؛ ولی نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی در میدان امام (ره) و خیابان اکباتان مهمانپذیرهای موجود در خیابان اکباتان از رونق خواهند افتاد، اظهار کرد: اکثر مهمانپذیر‌ها در خیابان اکباتان مستقر هستند و مردم و مهمانان از گذشته سابقه مراجعه به این اماکن با وسیله شخصی و یا وسیله حمل و نقل عمومی را داشتند.

وی به مراجعه مردم و میهمانان میهمانپذیرها با اتومبیل به این مراکز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی امکان تردد وسایل نقلیه مسافران و گردشگران به میدان امام(ره) و خیابان اکباتان ممنوع می‌شود که این موضوع باعث از رده خارج شدن خودکار میهمانپذیرها خواهد شد.

نماینده صنف مهمانپذیران همدان بیان کرد: باید اماکنی در نظر گرفته شود که محل‌های صنفی و کاری ما به شورایی دیگر تبدیل شده و در محلی دیگر بتوانیم میهمانپذیرها را مستقر کنیم.

وی خواستار اندیشیدن تدبیری برای جلوگیری از بیکار شدن پرسنل مهمانپذیرها شد و افزود: در صورت انتقال مهمانپذیرها به مکانی دیگر حداقل پرسنل مهمانپذیرها و کسانی که سالیان سال از این طریق کسب و کار و ارتزاق می‌کنند از کار بیکار نمی‌شوند.

نصیری با بیان اینکه خیابان بوعلی فاقد میهمانپذیر است و اجرای این طرح موجب عدم رونق در کسب و کاری نشده است، تصریح کرد: موقعیت خیابان اکباتان به دلایل مختلف از جمله وجود بازار، کاروانسراها و مهمانپذیرها متفاوت از خیابان بوعلی است.

وی با تأکید بر اینکه مهمانپذیرداران نیز علاقمند به افزایش گردشگر در همدان هستند، ادامه داد: اجرای طرح پیاده‌راه سازی پیاده‌روی مردم در مسیرهای پیاده‌راه شده را افزایش می‌دهد اما مسافران با وجود وسایل همراهی مراجعت کمتری به مهمانپذیرها خواهند داشت.

نماینده صنف میهمانپذیران همدان خاطرنشان کرد: بعد از ایجاد پیاده‌راه اکباتان، در ساعاتی باید پیاده راه برای تردد وسایل نقلیه آزاد شود که حقوق کسبه این منطقه و میهمانپذیرداران نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان