آخرین اخبار

25. مرداد 1396 - 20:07   |   کد مطلب: 30029
آقای گودرزی؛ گذشته فراموش‌‌ نمی‌شود
تسویه‌حساب یا نشست صمیمی؟!
نشست صمیمی رئیس هیات کشتی استان همدان با خبرنگاران ورزشی یک حاشیه عجیب داشت که اشاره به آن خالی از لطف نیست.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، علی رحیمی‌فر رئیس هیأت کشتی همدان به بهانه هفته خبرنگار، نشستی صمیمی با چند نفر از ورزشی‌نویسان همدانی برگزار کرد. اگرچه این نشست از یک سو بهانه‌ خوبی بود تا رئیس هیات کشتی استان گزارشی از اقدامات خود طی چند ماه اخیر را ارائه دهد و از سوی دیگر رابطه شکرآبی‌اش با یکی دو نفر از ورزشی‌نویسان را تقویت کند، اما صحبت‌های نایب رئیس ملایری‌ هیات کشتی استان تمامی رشته‌ها را پنبه کرد و در نشستی که عنوان "صمیمی" روی آن نهاده شده بود، صحبت‌هایی مطرح شد که خستگی را بر تن اهالی رسانه گذاشت.

سعید گودرزی نایب رئیس هیات کشتی استان همدان در این نشست و در شرایطی که از او درباره وضعیت کشتی شهرستان ملایر پرسیده شد، بعد از ناکام خواندن کشتی ملایر در چند سال اخیر که اتفاقا خود او نیز بدون تردید یکی از عاملان این ناکامی(به عنوان رئیس سابق هیات کشتی ملایر) است، بحث را به حاشیه برد و با اشارات مستقیم و غیرمستقیم به یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه، به مسائلی اشاره کرد که جای تعجب فراوان داشت.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان مثلا به این موضوع اشاره کرد که قلم دست شما امانت است و اگر چیزی خلاف واقعیت بنویسید به سرنوشت تلخی دچار خواهید شد! همانطور که من آدم‌هایی را دیده‌ام که به‌ خاطر همین کارها تاوان بدی داده‌اند! یا مثلا فلش‌بکی به گذشته زد و گفت: چندی پیش به پسرش صادق گودرزی این تاکید را داشته که با فلان خبرنگار مصاحبه نکند، چراکه او هدفش به قول معروف سوتی گرفتن است نه مصاحبه!

در نشستی که قرار بود صمیمی باشد و به نوعی سوء تفاهم میان مجموعه هیات کشتی با یکی دو نفر از خبرنگاران ورزشی را برطرف کند، اینگونه سرمربی سابق تیم ملی جوانان تمامی رشته‌ها را پنبه کرد تا ثابت شود هیات فعلی کشتی همدان اصولا با تعامل با رسانه‌ها بیگانه شده است.

آقای گودرزی! فراموش نکنید همین خبرنگاری که مستقیم و غیرمستقیم به آن اشاره کردید، به گفته بسیاری از اهالی کشتی استان همدان حامی سفت و سخت ورزش اول همدان بوده و حالا از جانب شما متهم به این است که می‌خواهد از فرزند قهرمانتان سوتی بگیرد!

آقای گودرزی! ای کاش شما که خود را مربی سازنده این استان می‌دانید و معتقدید خیلی از قهرمانان همدان در مکتب شما پرورش یافته‌اند، این‌گونه با خبرنگارانی که سال‌هاست برای کشتی، شما، فرزند قهرمانتان و کشتی ملایر زحمت بی‌مواجب می‌کشند، رفتار نمی‌کردید.

سرمربی سابق تیم ملی جوانان! همین خبرنگاری که دیروز گویا برای تسویه حساب با او راه حضور در همدان را در پیش گرفتید، امروز در کنار سایر خبرنگاران در خط مقدم حمایت از ورزش اول و پهلوانی استان همدان قرار دارد. بهتر است نگاهی به گذشته خود بیندازید و تماس‌ها و مصاحبه‌هایی را از ذهن بگذرانید که این خبرنگار با شما انجام می‌داد. چطور آن روزها زحمت‌کش کشتی بودیم و خادم ورزش اول؟! امروز شده‌ایم دشمن و سوتی‌بگیر کشتی؟!

آقای گودرزی اما کلام آخر! چند مدال فرزند شما مایه مباهات استان و مملکت ماست. اما هم ما و هم شما به خوب می‌دانیم که آنچه می‌ماند اخلاق نیک و منش پهلوانی یک کشتی‌گیر است نه چند مدال و عنوان زودگذر! ای کاش فراموش نمی‌کردید که اگر ما خبرنگاران و اصحاب بزرگ رسانه نبودیم همین چند مدال باارزش صادق گودرزی هم آنچنان که باید به چشم نمی‌آمد. ای کاش آن همه زحمت بی‌مواجب خبرنگاران برای شما و فرزند رشیدتان را به باد فراموشی نمی‌سپردید!
همین ...!

-----------------------

یادداشت: حامد صیفی

------------------------

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان