آخرین اخبار

12. مهر 1396 - 22:56   |   کد مطلب: 30828
شهردار همدان با اجماع حداکثری شورا انتخاب شد، حال زمان کار، تلاش و خدمت صادقانه به مردم است، مسؤولان شهرداری و شورای شهر بدون نگاه سیاسی و تنها و تنها برای مردم که ولی‌نعمتان انقلاب هستند تلاش کنند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، قصه عجیب‌ و غریب انتخاب شهردار همدان در نهایت شب گذشته به اتمام رسید و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با اجماع حداکثری، بالاترین رأی ممکن را به «حسین مرادی» دادند تا سکان شهرداری همدان را برای 4 سال در دست بگیرد.

حسین مرادی، شهردار سابق مناطق 4 و 22 تهران بوده و اهل اصفهان است. وی که سابقه اجرایی خوبی در کارنامه خود دارد این بار به عنوان نقطه مشترک اعضای شورای شهر همدان قرار گرفت و همه را به گرد خود جمع کرد.

با انتخاب شهردار برای کلان‌شهر همدان، شورای شهر مقداری از حواشی موجود دور شده و فضا برای عرصه خدمت جهادی به مردم مؤمن و لایق همدان بیش از پیش باز می‌شود اما باز هم عده‌ای در این میان به دنبال ماهی خود هستند تا با گل‌آلود کردن آب آن را از آن خود کنند.

این آقایان که بعضاً تفکر سیاسی خاصی را دارند به جای حاشا و داد و بیداد کردن و بعد از این همه کش و قوس و حواشی متعدد در شورای شهر، اجازه دهند شورای شهر و شهردار منتخب با آرامش خاطر خدمت صادقانه و کارشناسانه خود را به مردم فهیم همدان پی بگیرند.

تا زمانی که شهردار انتخاب نشده بود با معرفی گزینه‌های سیاسی به دنبال سیاست‌زده کردن مدیریت شهری بودند تا منافع خود را در نظر داشته باشند، حال که شهردار با اجماع حداکثری اعضای شورای پنجم انتخاب شده است، از پرونده‌های مالی و غیر مالی وی سخن به میان می‌آورند!

پرونده مالی و غیرمالی و ... بهانه است، این دوستان عصبانی‌اند که چرا مردم به واسطه منتخبان خود در شورای شهر به گزینه آن‌ها پشت کرده و او را به عنوان شهردار همدان انتخاب نکردند البته انتظار بیش از این نیز از این افراد نداریم.

مشخص است که ذات و شیوه عملکرد این جریان سیاسی خاص همواره تحمیل خواسته‌های خود به مردم است و اگر در جریانی منفعت خود را به دست آورند، همه چیز خوب است و همه خوشحال، اما اگر منفعتی از آقایان به خطر افتد زمین و زمان را به هم می‌زنند و فتنه می‌کنند که تصمیم شما اشتباه بوده و ما می‌دانیم و شما نمی‌دانید.

آقایان بهتر است به جای حاشیه‌سازی برای شورای شهر و شهردار منتخب، به نصیحت «بزرگشان» در استان همدان عمل کنند و منافع مردم و شهر همدان را در نظر گیرند و در عین «احترام» به تصمیم جمعی شورای اسلامی شهر همدان، به عنوان ناقدی دلسوز دل در گرو پیشرفت همه جانبه شهر داشته باشند.

اعضای شورای شهر و شهردار منتخب هم باید این نکته را دقت کنند که عملکرد آن‌ها همواره مورد قضاوت مردم و کارشناسان قرار دارد و رسانه نیز اغماض را در مقابل چشم تیزبین خود قرار نخواهد داد.

حال که شهردار همدان با اجماع حداکثری شورا انتخاب شد زمان کار، تلاش و خدمت صادقانه به مردم است، مسؤولان شهرداری و شورای شهر بدون نگاه سیاسی و تنها و تنها برای مردم که ولی‌نعمتان انقلاب هستند کار کنند.

نیاز اصلی همدان برای محقق شدن واژه «کلان‌شهر» تنها خدمت جهادی است و اعضای شورای شهر بدانند خدمت صادقانه آن‌ها به دور از چشم مردم نخواهد بود و باز هم در معرض انتخاب مردم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان