آخرین اخبار

29. آذر 1396 - 22:42   |   کد مطلب: 32000
مسعود عبدالمنافی در مقاله ای بررسی کرد؛
نقش رسانه ها در تقویت باورهای دینی و فرهنگ سازی
در این مقاله مسعود عبدالمنافی به بررسی نقش رسانه ها در تقویت باورهای دینی و فرهنگ سازی پرداخته است.

به گزارش رودآور؛ چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی الزامات و  پیش نیازهای تقویت باورهای دینی و فرهنگ سازی در رسانه ها صورت پذیرفته است. این تحقیق با روش کتابخانه ای و مراجعه به آراء و اندیشه های بزرگان و صاحب نظران در رسانه انجام گرفته است. در اینجا سعی بر آن است که اندیشه های نو، مقوله ارتباط، رویکرد ها، مقوله محبت، آزادی و ارکان رسانه به عنوان پیش نیاز و زیر بنای فکری و شکوفایی در رسانه مورد بررسی قرار گیرند. به نظر می رسد که نو آوری با داشتن زیر بنای قوی زودتر محقق شود.

واژه های کلیدی: رسانه، مخاطب، زیر بنای فکری، پیام، محبت، فهم و اندیشه، ثابت های قرآنی

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان