به گزارش رودآور؛ چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی الزامات و پیش نیازهای تقویت باورهای دینی و فرهنگ سازی در رسانه ها صورت پذیرفته است. این تحقیق با روش کتابخانه ای و مراجعه به آراء و اندیشه های بزرگان و صاحب نظران در رسانه انجام گرفته است. در اینجا سعی بر آن است که اندیشه های نو، مقوله ارتباط، رویکرد ها، مقوله محبت، آزادی و ارکان رسانه به عنوان پیش نیاز و زیر بنای فکری و شکوفایی در رسانه مورد بررسی قرار گیرند. به نظر می رسد که نو آوری با داشتن زیر بنای قوی زودتر محقق شود.
واژه های کلیدی: رسانه، مخاطب، زیر بنای فکری، پیام، محبت، فهم و اندیشه، ثابت های قرآنی
دیدگاه شما