آخرین اخبار

25. اسفند 1396 - 10:15   |   کد مطلب: 33359
مفتح از ابتدای فعالیت خود به دنبال توسعه زیربنایی و زیرساختی تویسرکان که مسیر توسعه پایدار شهرستان را فراهم می سازد، است تا بدین ترتیب مسیر پیشرفت پایدار در بن بست تنگ نظری عده ای گم نشود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در خبر ها آمده بود که "عیدی فرماندار کنگاور به مردم کنگاور و تویسرکان؛ برگزاری مناقصه ۲بانده کردن محور تویسرکان به کنگاور با تلاشهای حسن سلیمانی نماینده کنگاور"
این حقیقت که در خبرگزاری فارس منتشر شده بود، نشان از آن دارد که پیگیری های چندین و چندماهه مفتح نماینده تویسرکان به ثمر نشست و او تا چه حد به دنبال ایجاد وحدت بین نمایندگان شهرهای اطراف در پاسخگویی به مطالبات مردمی است.
یعنی در حالی به تازگی مناقصه ۲بانده کردن محور تویسرکان به کنگاور با تلاشهای  سلیمانی نماینده کنگاور آن هم در محدوده حوزه استحفافی راه کنگاور به تویسرکان برگزار شد و پیمانکار آن مشخص، که مفتح نماینده تویسرکان سابق بر این مجددانه و مصرانه پیگیر این مسیر در محدود استحفاظی تویسرکان بود، تاجایی که هفته ها قبل پروژه مربوطه در محدود تویسرکان تحویل پیمانکار شده؛ همانطور که در سه راه فرسفج شاهد هستیم.
و با پیگیری های مفتح و صحبتی هم که او درچندین جلسه با سلیمانی نماینده کنگاور داشته او هم قول داد از سمت سه راه کنگاور که درحوزه کنگاور است کار را دنبال کند.
 بنابراین پیگیری های مفتح منجر شد تا نماینده کنگاور توجه ویژه ای به این مسیر در حوزه استحفاظی خود داشته باشد، این روزها وحدت این دو نماینده زمینه ساز مهیا شدن تسریع در عملیات دو بانده کردن مسیر کنگاورـ تویسرکان و یا بالعکس در دو حوزه استحفاظی مجزا شده است.
امید آن که چنین وحدت هایی هر روز ببیشتر شود ، پیگیری هایی که کم کم به ثمر می نشیند.
مفتح از ابتدای فعالیت خود به دنبال توسعه زیربنایی و زیرساختی تویسرکان که مسیر توسعه پایدار شهرستان را فراهم می سازد بوده است تا جایی که دهم اسفندماه سال جاری شاهد آغاز مراحل اجرایی ساخت ایستگاه قطار بابا کمال با حضور معاون راه و شهرسازی بودیم، ایستگاهی که در نقشه اولیه غرب کشور موجود نبود و با پیگیری های مفتح ساخت آن در دستور کار قرار گرفت و این مسئله یعنی ایستگاه قطار، می تواند هدیه مفتح به تویسرکانی ها در مسیر پیشرفت باشد.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان