آخرین اخبار

18. فروردين 1397 - 6:30   |   کد مطلب: 33625
به نظر برخی مسئولان می خواهند علت جریمه شدن برخی رانندگان را بر سر راهنمایی رانندگی خالی کنند، در حالی که توجهی به نبود زیرساخت های شهری و ترافیکی شهر ندارند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ اینکه برخی از مسئولان می گویند که جریمه ها کمتر شود و راهنمایی رانندگی تویسرکان جریمه کمتر کند، یک سوال از همین برخی مسئولان داریم، مگر نمی گویند پلیس باید انجام وظیفه کند، خب عزیز من پلیس هم همین گونه رفتار می کند و تنها قوانین را اجرا.

اگر ضوابط اجرایی نشود که سنگ روی سنگ بند نمی شود و خدایی ناکرده به یک باره  خودرویی به یک عابر پیاده و مابقی ماجرا.

متأسفانه و صدالبته متأسفانه هم کاسه کوزه ها را می خواهند سر راهنمایی رانندگی بشکنند، یکی هم نیست بگوید که زیرساخت های شهر مشکل دارد، زمانی که خیابان باهنر تویسرکان در مدیریت های مختلف شهری در سال های گذشته حتی با وجود نوسازی مغازه ها یک وجب خیابان یا پیاده راه عریض تر نشده، آیا این موضوع جای سوال ندارد؟!
زمانی که اصلی ترین خیابان تویسرکان پارکینیگ درست و حسابی ندارد و گاهی خودرویی دوبله و بعضی وقتا سوبله پارک کرده!، راهنمایی رانندگی جریمه نکند؟

البته آن راننده بنده خدا هم کار ضروری شاید داشته باشد که در آن محل توقف ممنوع پارک کرده است ولی جان مادرتان اگه یک پارکینگ بود اون راننده هم دوبله در محل توقف ممنوع می ایستاد؟!
یا اینکه در خیابان انقلاب آنقدر تعداد تاکسی ها زیاد هست که خدا می داند، تاکسیداران یک خط گاهی زیادتر از حد معمول هستند و گاهی مسافران در یک محل کم و تاکسیداران مجبورند صف طولانی ببندند، شاید اگر معضل بیکاری نبود یک جوان تحصیل کرده نمی رفت تاکسی دار شود و  آخرش تعداد تاکسی های یک خط زیاد، که دوبله ایستاده و جریمه شود.

یکی نیست به این برخی مسئولان بگوید اگه خدایی نکرده آتش سوزی بزرگی رخ دهد، ماشین های آتش نشانی تویسرکان که می گویند عمر مفیدشان را هم از دست دادند، چطوری در میان این شلوغی خیابان های کم عرض تویسرکان به محل آتش سوزی برسد؟ 
پس راهنمایی رانندگی به وظیفه اش عمل می کند و نباید این همه به آنان بگوییم این گونه برخورد کنید یا این گونه برخورد نکنید، البته اگه درست برخورد نکنند هم باید نظارتی بر عملکردشان باشد اما متأسفانه برخی حرف های برخی از مسئولان به نظر تنها قانون گریزی را در جامعه ترویج می کند به قول یکی از تویسرکانی ها جان مادرتان این کارها را انجام ندید.
*باید به همین برخی مسولان بگوییم عزیزانم اگه دلتان برای مردم می سوزد و صادق در گفته هایتان هستید برای دو خیابان اصلی باهنر و انقلاب حداقل پارکینگ مناسب ایجاد کنید.
*ارگان هایی هم که مسئول فرهنگ سازی هستند در بالابردن فرهنگ ترافیک مردم  کمک کنند  و حتی از مدرسه ها شروع کنند.
*متأسفانه کم کاری های چندین ساله اخیر خودشان را همین برخی مسئولان بر روی راهنمایی و رانندگی که آن ها نیز تنها به وطیفه یشان  عمل کرده اند، خالی می کنند.
*اگه مأمور راهنمایی رانندگی به وظیفه اش عمل نکند، آیا اصلا نانی که در می آورد حلال است؟، پس لطفا خواهشاً التماساٌ اینقدر به آنان گیر ندهیم.

* در آخر اینکه باید به  همین برخی مسئولان بگوییم لطفا شما بروید زیرساخت های شهر را آماده کنید.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان