آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1397 - 5:45   |   کد مطلب: 33719
این روزها فرمانداران استان همدان گویا درون یک چرخ و فلک نشسته اند و در شهرستانی تودیع و در شهرستانی دیگر معارفه می شوند آن هم در جغرافیایی مکانی یک استان!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ زمانی که سوار چرخ و فلک می شویم، جایمان همان جایی است که نشسته ایم، یعنی کابینی که در آن قرار گرفته ایم تغییری نمی کند، تنها از نظر ارتفاع و مکان جغرافیایی کمی بالا و پایین و چپ و راست می شویم، حال این روزهای تودیع و معارفه های فرمانداران استان همدان هم دست کمی از حال و روز چرخ فلک و دور دور آن ندارد، فرماندار یک شهر می رود و فرماندار شهر دیگر استان می شود.
اگر مدیریت اجرایی فرماندار یک شهرستان قابل قبول نیست و تصمیم بر تودیعش گرفته اند چرا در شهری دیگر از او بهره می گیرند و اگر در پاسخ به این سوال بگویند که فلان فرماندار برای فلان شهر مناسبتر است پس چرا با یک نیروی جدید عرصه را برای این میز خدمت و فرد دیگری باز نمی کنند؟!
و اما در استان همچنان این دور ادامه دارد تا جایی که امروز شاهد تودیع و معاره فرماندار شهرستان نهاوند بودیم.
در واقع سلامتی فرماندار جدید نهاوند فرماندار اسبق رزن بوده است، ما بقی ماجرا اینکه خبرها حاکی از آن است که قنبری فرماندار شهرستان کبودرآهنگ به بهار رفته و حمیدوند از نهاوند به اسد آباد و همچنین ناصری از آبدانان به نهاوند و سوال برای تویسرکانی ها که آیا فرماندار این شهرستان هم تودیع می شود و نکند فرماندار همدان بیاید و صندلی فرماندار تویسرکان شود!
امروز در یکی از کانال های خبری همدان آمده بود که " شاهرخی معاون سیاسی استاندار همدان گفته که انتخاب مدیران با مشورت من و با انتخاب استاندار صورت می پذیرد هر حرفی به غیر از حرف من غلط است"
و در جایی دیگر عنوان کرده که " من محک اصلاح طلبی در استان هستم و از دهه۶۰اصلاح طلب هستم اما در دولتی کار می کنم مشی آن اعتدال است"
حال خود مردم خودشان بهتر پرتقال فروش ماجرای همدان را پیدا می کنند، اینکه اگر قرار است استان پیشرفت کند با این دور قمری فرمانداران راه به جایی می برد یا نه؟
تغییر و تحول در جایگاه و یک منصب برای یک مدیر تنها بر اساس و پایه توانمندی های آن مدیر انجام می شود، اگر فرماندار فلان شهر توانمند بوده چرا باید جا به شود و اگر نبوده چرا فرماندار فلان شهر دیگر شده است؟
استان همدان در سال 2018 میلادی یعنی سال جاری شاهد برگزاری نخستین رویداد بین المللی گردشگری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری " UWTO" نام استان همدان به عنوان میزبان ذکر شده، حال این روزها معلوم نیست با این تغییر و تحولات سیاسی چیزی عاید پایتخت گردشگری آسیا می شود یا نه باید منتظر ماند و عملکرد این فرمانداران را دید.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان