آخرین اخبار

1. بهمن 1397 - 1:45   |   کد مطلب: 35026
«رشخند» همان «ريشخند» است منتها در گويش همدانی، با اين تفاوت كه قصد ندارد كسی را به استهزا بگيرد، بلكه مقصودش خبر است و جنبه طنز و مطايبه‌ اخبار سخت و جدی‌ای كه روزانه می‌خوانيم يا می‌شنويم را از دل خبرها بيرون می‌آورد تا لحظاتی لبخند را بر لبان شما نقاشی كند!

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، بخشی به مطالب ما افزوده شده که نگاهی دیگرگونه به اخبار روز می‌اندازد، بلکه اندکی از سختی برخی واژه‌هایی که گاه در سختی روزگار خشن‌تر می‌شود، بکاهد و اندکی لبخند بر لبان شما نقش ببندد؛ بنابراین برخی از اخبار را که کمی داغ‌تر هستند به ریشخند گرفتیم کمی خنک شوند!

نماینده حوزه علمیه آخوند همدانی(ره):

ترویج قرآن با 40 میلیون تومان یک طنز تلخ است و بس

نماینده حوزه علمیه آخوند همدانی گفت: با 40 میلیون تومان بودجه قرآنی می‌خواهیم از ترویج قرآن حرف بزنیم؟! واقعاً ظنز تلخی است!

با این بودجه ای که تعلق گرفته برای ترویج قرآن ته کاری که میشه کرد اینه که چندین جلد کلام‌الله مجید تهیه و تدارک دید و در سطح شهر بین مردم تقسیم کرد! به همین اندازه خلاق و مبتکر میشه کار کرد ، انشاالله علاقه مندان هم خودش پیگیر مابقیش میشن !

تسهیلات سخت‌الوصول!

با وجود اینکه در دستورالعمل سایت ثبت‌نام ازدواج و به صورت شفاهی از سوی مسوولان بر آسان‌گیری اعطای وام تأکید شده است اما همچنان برخی بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات درباره دریافت ضمانت سنگ‌اندازی می‌کنند.

شما اگه یکم دقیق تر به موضوع نگاه کنین و به قضیه اشراف پیدا کنین ، میبینین که این سختگیری‌ها بی‌هدف نیست! هدف اصلی از این کار سنگ‌اندازی نیست، واقعا از اینکه انقدر زود قضاوت میکنین همه چیز رو باید به درگاه باریتعالی توبه کنین! مقصود از این کار اینه که به شما خانواده عروس عزیز اثبات بشه که داماد، چند مردِ حلاجه؟! وگرنه شما فک کردی برای ما فرقی میکنه دوتا ضامن بیاری یا ده تا! اون پسری که نتونه دوتا ضامن بیاره ، اصلا از همین ابتدا مشخصه به درد زندگی نمیخوره!

حالا بر همگی عیان شد نیت چی بوده از این کار؟ یا باز هم باید بگیم اقدامات از چه روی بوده؟

شب‌های گرمخانه همدان چگونه سپری می‌شود؟

مشتری‌های گرمخانه: صبح‌ بیرونمان می‌کنند، سالم و بیمار هم فرقی ندارد/ فتحی: پیگیریم مشکلات حل شود

شب‌های سرد زمستان افرادی هستند که به خاطر نداشتن سرپناه باید به گرمخانه مراجعه کنند و شب را به صبح برسانند اما این افراد از وضعیت گرمخانه و مشکلات آن گلایه‌مندند.

(شهر+داری) یعنی جایی که قراره شهر رو اداره کنه و مشکلات شهری و شهروندی رو حل کنه 

 (به+زیستی) یعنی جایی که قراره محیطی که توش زیست میکنیم رو تبدیل به بهترین فضا برای زندگی کنه

اینکه هنوز مشکلاتی از قبیل نبود گرمخونه انقد بد توی ذوق میزنه! و هی پاس کاری میشه بین دو نهاد و کسی کاری نمیکنه ینی یا مشکل پایه‌ای از انتخاب اسم بوده یا اسم درسته ولی رسم غلطه ! به هرحال اینجاس که میگن : سواره از پیاده خبر نداره ، سیر از گرسنه

۸ جایگاه سوخت گاز طبیعی معاینه فنی ندارند

معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: هشت جایگاه سوخت گاز طبیعی اقدام به ثبت‌نام برای معاینه فنی نکرده‌اند که باید استانداردسازی در آن‌ها انجام شود و در غیر این صورت گاز این جایگاه‌ها قطع می‌شود.

این هشت تا جایگاه احتمالا با این فرضیه بودن که چون این سوخت نسبت به سایر سوخت‌ها، سوخت پاک محسوب میشه ، دیگه کثیف کاری هم نداره و میشه خیلی شیک چندتا جایگاه زد و از این فلاکت روزگار بیرون اومد، آخه بزرگوار، پوشک بچه رو هم اگه معاینه فنی نکنی ممکنه فجایعی به بار بیاره، اینکه دیگه شدت و حدت تخریبش هم مشخصه!

نویسنده : فاطمه جباری

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان