آخرین اخبار

2. شهريور 1398 - 7:23   |   کد مطلب: 36295
تویسرکان شاید شهر بزرگی نباشد و از آن به عنوان شهری کوچک یاد شود اما بعضی از رویدادهایی که در آن اتفاق می افتد همپای شهرهای بزرگ و کلان است و گاهی حتی گوی سبقت را از این دست شهرها می رباید!

به گزارش رودآور؛ اکنون تویسرکان با حجم بالایی از ماشین های متنوع از همان بافت شهری و ترافیکی سال های دور برخوردار است و خیابان هایی که زمانی کسی فکر نمی کرد روی ترافیک را به خود ببینند، این روزها بار خودروهای سبک و سنگین را بر دوش خود تحمل می کنند.
در این غوغای رفت و آمد و تردد عمومی اما انگار موتور ها هم نخواستند از قافله عقب بمانند و این قدر تعداد و مانورهای برخی از آنها به چشم می آید که انگار هر شهروند تویسرکانی دو دستگاه موتور سیکلت دارد!
نمی توان مردم یک شهر را از استفاده از موتور سیکلت به طور کلی منع کرد اما می توان با استفاده از راهکارهای مختلف و فرهنگ سازی گسترده، استفاده از این وسیله نقلیه را قانونمند کرد.
مهمترین بخش فرهنگ سازی در این بخش از خانواده ها آغاز می شود و باید طوری به آن توجه شود که هر نوجوان 10 تا 18 سالی به راحتی سوار بر موتور خود به تاخت و تازهای خطرناک در شهر نپردازد.
به نظر می رسد فعالیت قانونی و رسمی یک پیست استاندارد موتور سواری با نظارت دقیق و کامل نهادهای نظارتی این بخش نیز می تواند تا حدود زیادی خلاهای موجود در زمینه تخلیه هیجانی موتور سواران جوان را پر کند.(وحید الوندی)

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان